Nolo snäppitunnustus

May 5, 2016

Eilen tajusin jotain, joka sai taas oloni tuntumaan niin tyhmälle. Asiakkaani nauroi vedet silmissä kun kerroin tästä ja aikamoiset naurut saatiin illalla Santa Fe:n terassilla Mian ja Eglenkin kanssa tämän asian tiimoilta.

Hävettää vähän jopa tunnustaa tätä julkisesti, mutta pakko mun on se nyt tehdä, kun siitä snapchatissa olosta aina välillä täälläkin olen huudellut.

Liityin snäppiin jo syksyllä, mutta vasta viime aikoina olen alkanut käyttämään sitä enemmän ja pikkuhiljaa myös oppinut, että miten niitä kaikkia juttuja siellä käytetään jne. Ja kun innostukseni snäppiä kohtaan on kasvanut niin tietenkin olen siitä sitten täälläkin huudellut ja aina uusia seuraajiakin on tullut. Kerran ihmettelin, että miksi ne uudet seuraajat ei koskaan kuitenkaan katso niitä mun snäppejä, mutta unohdin tämän mielessäni käyneen kysymyksen hyvin nopeasti.

Eilen kaikki kuitenkin valkeni kun eiliseen postaukseen nimimerkki R kommentoi: "Olen lisännyt sinut snäppiin jo parikin kertaa, mutten ikinä nää sinun snäppejä.. :("

Aivoni alkoivat raksuttaa (tätä tapahtuu hyvin harvoin) ja tajusin, että uudet seuraajat eivät katso snäppejäni, koska he eivät näe niitä. Avasin snäpin, suuntasin asetuksiin ja huomasin, että olin sitten jättänyt snäppini sellaiseksi, että my storyn näkee vain kaverini.

Hyvä Reetta, pisteet kotiin taas tästäkin kämmistä. Ootte varmaan ihmetelleet ja pitäneet mua ihan idioottina kun täällä oon vaan huudellut, että hei, tulkaa seuraamaan snäppiäni ja sitten siellä ei ole koskaan mitään näkynytkään!?
Kiitos sinulle, joka eilen kommentoit postaustani ja kerroit tästä ongelmasta. Ilman sinua, en ehkä olisi hoksannut tätä tyyliin ikinä. Joten hei, tulkaahan seurailemaan myös snapchatissa, nyt ne snäpit ihan oikeasti näkyykin! Ja sieltä mut löytää instastakin tutulla nimimerkillä reetta_e.

Kiitos, anteeksi ja näkymisiin siellä snäpin puolella! ♥

SEURAA BLOGIANI: BLOGLOVIN | FACEBOOK | INSTAGRAM

7 comments:

  1. Hei en mäkään ole tiennyt tällaisesta mitään :D

    ReplyDelete
  2. Totta puhuttaessa, se Snapchatin käyttöliittymä on sen verta epämääräinen ja -intuitiivinen, että sitä on oikeasti hankala käytää. :(

    ReplyDelete
  3. Mä vaan aattelin että oon liian vanha oppimaan snäpin käytön kunniakkaasti, joten ihana kuulla, että se on hankala muistakin. :)

    ReplyDelete
  4. […] että en ehdi kuvailemaan niin paljon niitä tuotteita, joista tänne haluaisin mainita. Ja nyt kun mysteeri nimeltä Snapchat ratkesi pari viikkoa sitten niin olenkin snäppäillyt aika innokkaasti. Keksin myös, että sinne […]

    ReplyDelete

« »
Instagram @Reetta_e





Layout by Julia E / Header by Mari H.

Powered by Blogger.