Kuluneen viikon ajatuksia + vapun toivotukset

May 1, 2016

Omalta osaltani vappu ja samalla vapaa viikonloppu käynnistyi perjantaina ennen puoltapäivää. Suuntasin yhdentoista bussilla kohti Helsinkiä, jonne tieni vei jo kolmatta kertaa tämän viikon aikana. Kuluneen kahden viikon aikana on ollut hurjasti tapahtumia blogiin liittyen. Vaikka toisaalta jatkuva reissaaminen on ollut raskasta, niin toisaalta taas olen ollut todella onnellinen näiden viikkojen aikana. Niin paljon kaikkea hyvää on tapahtunut ja olen saanut viettää aikaa inspiroivien ihmisten kanssa ja tutustua myös uusiin mahtaviin tyyppeihin.

Koska minuuttiaikataulun luominen olisi ollut mahdotonta näille kahdelle viikolle niin olen vaan mennyt fiiliksen mukaan paikasta toiseen. Se päätös oli kyllä älyttömän hyvä, koska muuten olisi jäänyt paljon kaikkea hauskaa varmasti kokematta. Näiden parin viikon aikana olen myös saanut vahvan tunteen sille, että yksi tänä vuonna tekemäni iso päätös on ollut enemmän kuin oikea. Kun asiat muuttuvat niin on otettava itse vastuu siitä, että mitä niille asioille haluaa tehdä. Olen usein päätösteni suhteen todella spontaani, mutta harvemmin olen joutunut katumaan sitä, että olen toiminut sen mukaan miltä itsestäni tuntuu.

Olipa salaperäinen lauseiden sekamelska. Tarkennetaan sen verran, että tulen palaamaan aiheeseen toukokuun, eli tämän kuun, aikana. Piti oikein hetki pohtia, että tänään ihan oikeasti on toukokuun ensimmäinen päivä. Ja sää, se näyttää niin mahtavalle. Eilen en ehtinyt hirveästi tuosta upeasta kelistä nauttimaan, koska tottakai sain jäätävän päänsäryn aivan puskista. Onneksi olo helpotti iltaa kohden ja nyt tuntuu että olen taas elossa.

Eilen kävelyllä ollessani snapchat ilmoitti lämpöä olevan +17 astetta, katsotaan millaisiin lukemiin tänään päästään kun suuntaamme Tomin kanssa vapputorille. Tavoitteena olisi ainakin saada vähän pisamia lisää kasvoihin, niistä tietää kesän lähestyvän ihan oikeasti.
Mukavaa, ihanaa, aurinkoista ja huippua vappupäivää teille kaikille! ♥


Kuvat: Janet / FANTAZYA


SEURAA BLOGIANI: BLOGLOVIN | FACEBOOK | INSTAGRAM

2 comments:

  1. Noi hiukset on kyllä ihan superihanat!! Kuten koko kokonaisuuskin :) Mä missasin ihan kokonaan tuon Katrin tilaisuuden, tajusin vasta kotona, että se olikin perjantaina. Höh, olis ollut kiva käydä siellä!

    ReplyDelete
  2. Kiitos kovasti ihana! <3 Pakko myöntää, että tykkäsin itsekin kovasti niin hiuksista kuin asustakin. :)
    Tuntuu niin ihanalle kun viimein sai jättää paksummat takit pois käytöstä.

    No tiiätkö mäkään en päässyt sinne aamun tilaisuuteen kun olin töissä, mutta kuvausten jälkeen kävin palauttamassa lainassa olleen hameen ja sitten sain vaihturiksi tuon ihanan kassin ilmapalloineen. :)

    ReplyDelete

« »
Instagram @Reetta_e





Layout by Julia E / Header by Mari H.

Powered by Blogger.