KAUNEUSJUTTUJA SNÄPISSÄ

May 19, 2016

Oon aikamoinen kauneusintoilija, vaikka blogin puolella kauneusjuttuja ei ihan niin paljon näykään. Yksi iso syy siihen on se, että en ehdi kuvailemaan niin paljon niitä tuotteita, joista tänne haluaisin mainita. Ja nyt kun mysteeri nimeltä Snapchat ratkesi pari viikkoa sitten niin olenkin snäppäillyt aika innokkaasti. Keksin myös, että sinne snäpin puolelle mun on helppo laittaa vinkkaus jostain hyväksi havaitsemastani kauneusjutusta vaikka joka päivä.

Nyt aionkin ottaa tavoitteeksi, että jokaisena päivänä my storysta löytyy jotain kauneuteen liittyvää höpinää tai kuvan muodossa vinkkaus jostain tuotteesta, jota itse käytän ja olen sen hyväksi havainnut. Kosmetiikan suhteen olen aika nirso ja vaadinkin tuotteiltani suhteellisen paljon. Jos itselläsi on vähänkään samanlaiset kriteerit niin tervetuloa seurailemaan ja jutskailemaan snäpin puolelle. Mut löytää sieltä instastakin tutulla nimimerkillä reetta_e.

Olin kauan snapchattia vastaan, mutta nyt kun olen hoksannut, että miten helppo siellä onkaan jakaa tyhmiä juttujani niin alan olemaan aika lailla koukussa. Muodin lisäksi kosmetiikka on kuitenkin sellainen juttu, josta voisin höpöttää lähes 24/7, mutta kirjoittaminen siitä on jotenkin haasteellisempaa. Olen pyörittänyt omaa kauneudenalan yritystä aika tarkalleen seitsemän vuotta, joten kauneus on aihe, josta mulla riittää kokemusta ja kerrottavaa.

Tämän hetken suurimpiin pakkomielteisiini kuuluu hiukset tai paremminkin niiden väri. Olen päättänyt, etten enää ennen kesää käy laittamassa harmaata sävyä lisää, koska kesällä hiukset vaalenee muutenkin. Haluan kuitenkin ehdottomasti pitää hiukseni silti kylmän sävyisinä ja siksi aloitinkin tänään operaation uusien klipsipidennysten suhteen. Niiden piti olla platinablondit, mutta sävy oli ennemminkin lähellä pissankeltaista. Tästä tulee pitkä ja kivinen tie, mutta aion onnistua tekemään tämän muutoksen ilman kampaajan apua. Ensimmäinen osio tästä operaatiosta on nyt katsottavissa snäpin puolella ja voi morjens mitä lopputuloksia. Tarviin niin täydennystä hiusmömmö varastooni.
Nyt pistän eilisen ja tän päivän Salikset pyörimään ja ostan lipun aamun bussiin kohti Helsinkiä. Huomenna on kyllä niin kiva päivä tulossa, en malta odottaa.

Kivaa iltaa ja kauniita unia teille kaikille! ♥




SEURAA BLOGIANI: BLOGLOVIN | FACEBOOK | INSTAGRAM

No comments:

Post a Comment

« »
Instagram @Reetta_e





Layout by Julia E / Header by Mari H.

Powered by Blogger.