Uusi postaussarja alkaa pian

August 8, 2015

En nyt itse ole keksinyt mitään suurta tai mullistavaa, mutta viimein olen saanut taottua päähäni sen, että tyhjiä purkkeja ei saa heittää roskikseen. Olen monista blogeista bongannut postauksia kuukauden loppuneista kosmetiikoista ja aina miettinyt, että tällaisen postaussarjan haluan aloittaa itsekin. Kosmetiikka on aina ollut lähellä sydäntäni muodin lisäksi ja uusien juttujen testailu vasta mahtavaa onkin. Bloggaamisen myötä olen päässyt päivittämään tietämystä tuotteistani entistä enemmän, koska saan jonkin verran tuotteita testattavaksi.

Koska pyöritän omaa kauneuden alan liikettä niin tulee kaikenlaisesta ehostukseen liittyvästä paljon keskusteltua myös asiakkaiden kanssa. Tuotteista joista itse tykkään kovasti ja joita on mahdollista saada pieniä eriä myyntiin, niin niitä otan liikkeeni hyllyille asti. Haluan myydä vain sellaisia tuotteita joihin itse olen 100% tyytyväinen ja siksi onkin suuri etu kun pääsen nykyään testailemaan uusia ja mielenkiintoisia tuotteita.


Tietämystä hyvistä tuotteista multa siis löytyy, mutta koska se on mun työtä, niin jotenkin ihan liian huonosti saan tartuttua kosmetiikkaan liittyvien postausten tekoon. Siksi ihastuinkin tuohon, kuukauden loppuneet, idikseen. Se jos mikä on kätevä tapa kertoa omia ajatuksia tuotteista, joista käyttökokemusta koko purkin verran löytyy.

Aloitin kesäkuussa tyhjien purnukoiden keräämisen ja aika hyvän kasan loppuneita tuotteita olenkin jo saanut syrjään. Päätin meinaan tammikuussa, että jos kaapissa on auki vaikkapa yövoide niin toista yövoidetta ei avata kunnes ensimmäinen on loppu - vain tällä tavalla olen purkkeja saanut käytettyä loppuun.

Ensimmäisistä tyhjistä purkeista on nyt kuvatkin jo otettu ja muutaman päivän sisällä uskoisin postauksen olevan ulkona.

Miten on, kiinnostaako teitä nämä kuukauden loppuneet -postaukset?

Mukavaa viikonloppua kaikille! ♥




SEURAA BLOGIANI: BLOGLOVIN | FACEBOOK | INSTAGRAM

6 comments:

  1. Kuulostaa hyvältä, ehdottomasti kiinnostaa! Olen itsekin tehnyt yhden empties-postauksen, mutta mulla ei tule purkkeja tyhjäksi sitä tahtia että saisin ihan postaussarjan aikaiseksi :D

    ReplyDelete
  2. Loppuneet postauksia on kiva lukea. Itse tosin silmät pyörällä niitä lueskelen, en vain ymmärrä miten niin paljon kosmetiikkaa pystyy kuluttamaan loppuun. Omat tuotteet ei tunnu loppuvan millään, mutta toisaalta en päivittäin meikkaa tai rasvaa naamaakaan varsinkaan kesällä.

    ReplyDelete
  3. Jes, ihana kuulla! :)

    No mulla tulee tällä hetkellä niitä jotenkin niin paljon kun tein sen säännön, että samanlaista vastaavaa ei saa avata kunnes vanha käytetty loppuun niin nyt alkaa purkit viimein kulumaan. :D

    ReplyDelete
  4. Loistava kuulla, että niitä on kiva lukea! :)

    Voi ei, no tulet varmasti kauhistumaan sitten tämänkin blogin puolella - oon aikamoinen rasvojen kuluttaja varsinkin. :D

    ReplyDelete
  5. Aloita ihmeessä! Kiinnostaa todellakin :) Olet varmaan toooosi yllättynyt tästä mielipiteestä ;)

    ReplyDelete
  6. Haha, ihana olet! :D
    Mä oon kyllä itsekin ihan innoissani tästä, kun kerrankin hetkellisesti jotain käyttöä tyhjillekin purkeille! :D

    ReplyDelete

« »
Instagram @Reetta_e





Layout by Julia E / Header by Mari H.

Powered by Blogger.