WINDOW GAME

March 28, 2016

Olin ajatellut, että uusi viikko käynnistetään kepeämmin ajatuksin ja keväisemmillä asukuvilla. Ajatus kepeämmistä ajatuksista onnistui, kiitos eilisen postauksen, jonka ansiosta pystyin ottamaan taas yhden askeleen eteenpäin. Mutta keväisemmät asukuvat siirtyvät nyt ministi eteenpäin, sillä löysin yhdet aivan superkivat asukuvat helmikuulta, jotka olivat totaalisesti unohtuneet muistikortille.

Tai onhän tämäkin asu tavallaan keväinen noiden rikottujen farkkujen ansiosta, mutta tunnusta nyt heti, että tuolloin oli todella kylmä ja olin pukenut farkkujen alle ihonväriset sukkahoust. Oli muuten äärimmäisen toimiva yhdistelmä.

Nilkat vilkkuen olen viilettänyt jo tovin ja äidin mielestä tulin siksi uudelleen kipeäksi. Mä syytän kyllä jotain ihan muuta vaihtoehtoa kuin lenkkareista vilkkuvia nilkkoja, mutta ikävä fakta on se, että heräsin eilen aamulla aivan räkäisenä. Tää ei ole mitenkään tyypillistä mulle, sillä yleensä en pode muuta kuin päänsärkyä, mutta toivottavasti tämä vuotava nenä lähtisi hyvin nopeasti muihin maisemiin.
Mutta nyt en höpöttele sen enempää, että pääsen tekemään lattet mulle ja Tomille sekä nauttimaan niiden kanssa mämmiä. Oli pakko ostaa tänään uusi rove mämmiä, koska se on vaan maistunut jotenkin niin hyvälle tänä pääsiäisenä.

Mukavaa uutta viikkoa kaikille! ♥

Ja hei, vielä on pari tuntia aikaa osallistua Katri Niskasen arvontaan ja keskiviikkoiltaan asti on aikaa osallistua keväiseen Lumenen arvontaan.







Kuvat: Anna-Maria / SECRET WARDROBE

Sunnies, Bik Bok

Lips, H&M (gifted)

Aviator Jacket, Zara

Sweater, Gina Tricot

Ripped Jeans, H&M

Sneakers, Nike



SEURAA BLOGIANI: BLOGLOVIN | FACEBOOK | INSTAGRAM

2 comments:

« »
Instagram @Reetta_e





Layout by Julia E / Header by Mari H.

Powered by Blogger.