Että sellainen viikko

March 10, 2016

Ollaan vasta keskiviikossa tän viikon osalta ja mua hengästyttää jo nyt. Tähän viikkoon on meinaan sovittuna niin paljon töitä ja blogijuttuja, että tietokoneelle ehtiminen on varsinainen ihme. Oikeasti mun pitäisi nytkin olla nukkumassa, mutta en vaan malttanut olla avaamatta konetta kun hetki sitten kotiuduin tän päivän reissuilta.

Korjataan nyt kuitenkin heti, että mua hengästyttää oikeasti ihan vaan positiivisessa mielessä, sillä niin kivoja juttuja tähän viikkoon on jo mahtunut ja lisää on vaan tulossa. Huomenna on viikon viimeinen pidempi työpäivä ja päivään mahtuu myös kampaajalla käynti. Mä en vielä edes ihan varmaksi tiedä, että millaiseen lopputulokseen päädytään, mutta sen tiedän, että grannyna jatkan. Oon viimein löytänyt sellaisia tuotteita, että niitä sekoittelemalla oon nyt saanut pidettyä tän tukan aika kivan värisenä. Joten jos sitä sitten vaikka hetken ihan vaan nauttisi tästä harmaasta tukasta, ennen kuin saan taas jonkun maailman fiksuimman idean tukkani suhteen.

Tiiättekö muuten kun välillä tapahtuu sellaisia kohtaamisia? Tapaat itsellesi aika vieraan ihmisen ihan sattumalta uudelleen ja sitten huomaatkin, että tän ihmisen kanssa juttelu oli just nyt niin tärkeää ja lähdet sen jälkeen jatkamaan matkaa ihan uudella energialla. Mulle kävi näin eilen, kun satuttiin ihanan Sannin kanssa samaan pressiin. Juttu ei meinannut loppua millään ja siinä sivussa sitten tutustuttiin vaikka mihin ihaniin kosmetiikkauutuuksiin ja ostettiin myös yksi takki. Nyt on sitten varmaan aika vaikea arvata, että kummalle se takki ostettiin, heh!
Selkeästi välttelen sitä faktaa, että herätyskello soi 4.30, koska en millään malttaisi lopettaa tätä postausta. Mutta nyt on pakko jättää enemmät tarinat kirjoittamatta ja painaa pää tyynyyn. 

Paitsi, että tosta kuvasta on vielä pakko mainita sen verran, että toi Kiilan vuohenjuustosalaatti on jotain niin parasta. Ehtisinpä pian taas sinne lounaalle.♥

Mutta nyt, unia ja hyvää huomenta niille fiksuille, jotka lukee tämän postauksen vasta aamulla! ♥




SEURAA BLOGIANI: BLOGLOVIN | FACEBOOK | INSTAGRAM

No comments:

Post a Comment

« »
Instagram @Reetta_e





Layout by Julia E / Header by Mari H.

Powered by Blogger.