Shai-sheiveri

January 28, 2014

Siitä asti kun olen sääriäni höyläillyt olen ollut vannoutumaton Gillette Venuksen käyttäjä. Aluksi käytin aina myös sheivivaahtoa, mutta muutaman ihanan säärihaavan jälkeen jätin vaahdot pois. Gilleteltä tulikin pian sen jälkeen markkinoille teriä, joissa "vaahto" oli valmiina.
Olen ollut gillet woman yli kymmenen vuotta.

Vuosien varrella terien hinnat ovat kuitenkin nousseet tasaiseen tahtiin ja kun nyt alkoi tämänhetkinen varsikin vedellä viimeisiään olin valmis kokeilemaan jotain muuta.
Mailistani bongasin Shai-sheiverin tarjouksen, jossa varren + kaksi terää sai hintaan 4,9€. Kiinni veti. Jatkossa teriä tulee suoraan kotiin ja jos en ole tyytyväinen voin peruuttaa tilaukseni koska vaan.
Ainut miinus minkä tästä uudesta yhtälöstä löydän on se, että nyt jää S-bonukset saamatta. :D


Shaita näkyi tossa loppuvuodesta todella monissa blogeissa yhteistyön merkeissä. Itselläni ei siis ole mitään yhteistyötä Shain kanssa, halusin vaan aiheesta kirjoittaa kun onhan tämä nyt suuri muutos elämässäni. :D
Mikä parasta Shai-sheiveri on suloisen pinkki ja vaihtoterät on pakattu pinkkeihin muovirasioihin.
Musta on ihanaa, että sellaiset arjen pakolliset tuotteet on pakattu kivasti tai että ne on pirtsakan värisiä.
Voin kyllä lämpimästi suositella tätä sheivaus-kaveria. Terä ja varsi olivat tukeva yhdistelmä, eikä yhtään tullut sellainen olo, että terä lipsuisi. Vähän pelkäsin, että kuinka monta haavaa saan sääriini aikaiseksi, mutta puhtaalla nollalla selvisin - jonkinmoinen ihme minut tuntien. :D


 Onko teillä jotain kokemuksia Shai-sheiveristä? :)


4 comments:

  1. Mä pääsin yhteistyön tiimoilta testaamaan tätä ja olen kyllä ihan tyytyväinen :) Ainut miinus siitä, että joutuu käyttää sheivausgeeliä (vai vaahtoa, miksi sitä sanotaan..), kun viime aikoina olen käyttänyt niitä Venuksen teriä, joiden kanssa ei tarvitse käyttää mitään aineita.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hei joo, muistankin kun teidän blogissa oli tästä juttua. :)
      Itse oon käyttänyt ton kanssa ihan suihkusaippuaa ja se on kans ollut toimiva yhdistelmä. :)

      Delete
  2. Kuinka pitkään nuo terät riittäät ennen kun uusia tarvitsee?

    ReplyDelete
    Replies
    1. En oo ajatellut asiaa, mutta varmaan ihan yhtä kauan kestävät hyvänä kuin terät normaalistikin. :)

      Delete

« »
Instagram @Reetta_e





Layout by Julia E / Header by Mari H.

Powered by Blogger.