Jotain ihan uutta

January 24, 2014

Olen lievästi sanottuna innoissani. Se alkaa V:llä ja jatkuu I:llä...
Tällä kertaa kyseessä ei ole ikisuosikkini Victoria's Secret vaan VIDEO.
Tarkemmin kuvailtuna: outfit video minusta. Näin sen hetki sitten ensimmäisen kerran enkä voinut uskoa, että minä todella olen siinä videossa.
Oma youtube tili vielä odottelee luomistaan, mutta viime viikolla otetuista asukuvista tuttu Murat on tämän videon julkaissut ja tehnyt. Kaikki kiitos siis hänelle.
En voi kuin ihailla kuinka taitava hän on.

Nyt sitten vaan peukut pystyyn, että saan sen videon tähän postaukseen liitettyä.
Jännittää kyllä julkaista tämä täällä, vaikka itse en videolla mitään edes puhu. Joskus ehkä uskaltaudun siihenkin, mutta askel kerrallaan. :)

Muistakaahan kertoa mielipiteenne ensimmäisestä videostani. Se merkitsee minulle paljon.
Entä mitä mieltä yleisesti olette outfit videoista?



Ja koska en osaa laittaa tuota videota tänne yhtään isommaksi, miten yllättävää, niin tässä vielä suora linkki videoon. :D

9 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. https://www.youtube.com/watch?v=tJDo0lNMlOE&feature=youtube_gdata_player

      Delete
  2. Replies
    1. No onneks loppupeleissä onnistui kuitenkin, mut arvaa vaan minkä sydärin mulle aiheutit kun näin tän kommentin heti herättyäni! :D Eka ajatus olis: PIIIIP, en sit tietenkään osannut tätäkään tehdä. :DD

      Delete
  3. Wau, magee, mä kyllä tykkäsin!! Oot kyllä niin cool muija huhhu. Ja olipa ihanan tasokas ja hienosti toteutettu video.

    ReplyDelete
  4. Eikääää miten kiva video!! Siis niin hieno, mäkin haluun tollasia mun blogiin haha :DD

    ReplyDelete

« »
Instagram @Reetta_e





Layout by Julia E / Header by Mari H.

Powered by Blogger.