Mitä kuusen alta paljastuikaan

January 6, 2014

Jouluaatosta on kohta kaksi viikkoa. Miten se on mahdollista? Itse en ainakaan suostu juolusta vielä luopumaan. Tänäänkin söin pari piparia juuston kanssa. Rakastan joulua niin kovasti, että aina sen jälkeen tuntuu haikealta. Meillä myös kuusta pidetään usein tammikuun loppuun - en malta luopua siitä kun se on niin kaunis. Kun aamulla ryömin portaat yläkertaan piristyn sillä sekunnilla kun näen joulukuusemme.
Tänään niin monet ovat päivittäneet facessa miten joulu on siivottu pois.
Vastapainoksi palaan jouluun ja esittelen teille mitä kuusen alta löytyi.

Olen ilmeisesti ollut maailman kiltein viime vuonna, sen verran ihania juttuja pukki minulle toi. <3
Haluan myös tunnustaa, että ostan joka vuosi pari lahjaa itselleni. Paketointi on vaan niin kivaa. Nykyisin voin naamioida, että lahjat tulevat firmaltani. Eikö yritykset aina muistakin työntekijöitään? :D

Viimeisenä paljastuva lahja on jotain mistä olen haaveillut jo monta vuotta. Jotain mitä tulen käyttämään vielä kymmenen vuoden päästä. <3

Mitä te saitte joululahjaksi? :)














Monet lahjat olivat yllätyksiä ja sitäkin tarpeellisempia.
Hurahdin viime vuonna täysin Glo Mineralsin tuotteisiin, joten ystävältä saatu sarjan huulirasva ja kuorinta-aine tulevat varmasti käyttöön.
Biothermin tuotteet ovat olleet lemppareitani n.10 vuotta. Tuosta setistä olen kahta rasvaa käyttänytkin ja kolmas piti hankkia kun tämänhetkinen rasva loppuu. Kerron kun olen ehtinyt testaamaan, että miten rasva toimi kuivalle iholleni.
"Firman" näpit olivat pelissä noissa huikean korkeissa Biancon kengissä sekä Victoria's Secretin kosmetiikka setissä.
Starbucks faniuteni ei myöskään ollut jäänyt pukilta huomaamatta. <3
Lahjakortti siskoltani oli todella mieleinen. Aion tilata häneltä ravinto-ohjelman ja koittaa pistää itseni ruotuun. Tämä olkoon samalla myös julkinen uudenvuodenlupaus. Pakko siis saada jotain aikaiseksi kesään mennessä! :D

Mukavaa uutta viikkoa kaikille! <3

10 comments:

  1. Ootpa saanu ihania lahjoja! <3 Toi Mulberryn laukku on kyllä tosi nätti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos Ella! <3 Joo, se on kyllä niin ihana ja just täydellisen kokoinen. =)

      Delete
  2. Olit selkeästi ollut kiltimimpi kuin minä. Nimittäin meidän kuusen alta ei Mulberry paljastunut. Höh :D

    ReplyDelete
  3. Saitpas kivoja lahjoja :) Mä oon myös tosi jouluihminen, mutta tänä vuonna joulu ja ennen kaikkea joulufiilistelyt pääsi vähän livahtamaan ohi, sillä oltiin kullan kanssa ulkomailla :>

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos! <3
      Uskon, mutta onneks jouluja tulee taas uusia ja ulkomaanmatka tähän vuodenaikaan tulee todellakin tarpeeseen. :)

      Delete
  4. Replies
    1. Olen kyllä kanssasi ehdottomasti samaa mieltä, kiitos! :)

      Delete

« »
Instagram @Reetta_e





Layout by Julia E / Header by Mari H.

Powered by Blogger.