WEEKEND

April 23, 2016

Tää viikko on ollut yksi kiireisimmistä aikoihin. Päivät ovat vierähtäneet sellaista tahtia, että välillä olen keskellä päivääkin tarkistanut kalenterista, että mikäs päivä nyt onkaan käynnissä. Kiireestä huolimatta olen muistanut olla oikeassa paikassa oikeaan aikaan, jonkinlainen ihme sekin. Siinä mielessä aikatauluni ovat menneet totaalisesti pieleen, etten ole ehtinyt istumaan koneella kuin sen verran, että makselin firman laskut. Blogi on huutanut tyhjyyttään ja muistikorttini taas puolestaan pursuaa kuvia, koska en niitäkään ole ehtinyt käymään läpi.

Kaikista huolestuttavampana pidän sitä, että olen pihalla kaikista elämää tärkeämmistä tv-sarjoista joita tälläkin hetkellä seuraan. Mutta onneksi on ruutu+, jonka ansiosta katsoin viime viikonloppuna vähän jotain jaksoja jo ennakkoon, mutta Salikset, niistä olen totaalisen pihalla. Ehkä asia korjaantuu alkuviikon aikana. 

Tänään sain herätä ensimmäisen kerran tällä viikolla ilman herätyskellon pirinää, rytmini on totaalisen sekaisin, koska heräsin jotenkin turhan aikaisin. Mulle tällainen turhan aikaisin herääminen on petollista, koska yleensä se tarkoittaa sitä, että myöhästyn. Jään onnellisena kiinni siihen ajatukseen, että jes, mullahan on vaikka kuinka paljon aikaa, mutta kyllähän se kello kuitenkin liikkuu koko ajan eteenpäin. Oon kohta kaksi tuntia ollut menossa suihkuun, mutta sen sijaan koitin elvyttää eilisen räntäsateen uhriksi joutuneita valkoisia lenkkareita ja nyt istun sohvalla tätä postausta teille näpytellen. 

Jos mä nyt kuitenkin suuntaisin sinne suihkuun, että ennen tapahtuman päättymistä vaikka ehtisin Indiedaysin järjestämään päivätapahtumaan Kattilahallille. En malta odottaa että näen kaikkia kauempaakin tulleita ihania blogikamuja pitkästä aikaa. 

Toivotan siis oikein ihanaa viikonloppua kaikille! <3

Tän viikonlopun tapahtumia voi seurailla Snapchatin puolella, josta löydyn instastakin tutulla reetta_e nimellä.


SEURAA BLOGIANI: BLOGLOVIN | FACEBOOK | INSTAGRAM

No comments:

Post a Comment

« »
Instagram @Reetta_e





Layout by Julia E / Header by Mari H.

Powered by Blogger.