KEVÄÄN EKA

April 10, 2016

Näin kevään edetessä on aina ihana huomata, että jotain tulee tehtyä juuri sinä keväänä ensimmäisen kerran. Samat jutut toistuu toki vuodesta toiseen, mutta pitkän talven jälkeen kaikki tuntuu joka kevät jotenkin uudelle.

Eilen puin jalkaani rikotut farkut ilman sukkiksia - kevään eka kerta ja tästä on tulossa todistusaineistoakin, heh.

Olen myös syönyt kevään ekan lounaan ulkona, sekä nauttinut samaisessa torikahviossa kevään ekan aamiaisen. Varma kevään merkki on myös se, että olen tavallisen latten sijaan valinnut Starbucksista herkullisen jäälatten.

Entä miten parasta on se tunne, kun voi asettaa aurinkolasit nenälle juurikin sen takia, että ilman niitä häikäisee liikaa.

Kun ulkona tarkenee lukea niin silloin aina kaivan kirjat esiin ja siirryn parvekkeelle hengailemaan. Vielä tätä ihanuutta ei ole tapahtunut, mutta lehteä olen jo ulkona nautitun aamiaisen yhteydessä lukenut.

Eilen kevät oli kauneimmillaan ja tänään taas kaukana siitä, että pystyisi tekemään jotain kevään ekan kerran. Matkalla Helsingistä Saloon havahduin bussitorkuillani kuitenkin siihen, että aurinko paistoi suoraan silmiini ja kaivoin arskat kassista. Hörppäsin limsaa, jonka kummitäti oli antanut minulle matkaevääksi ja hymyilin itsekseni.
Kevät on vihdoin täällä ja tunnen sen tekevän minut onnelliseksi.

Mitäs kevään ekoja juttuja te olette jo ehtineet tekemään?

Ihanaa viikonlopun jatkoa! ♥ 




SEURAA BLOGIANI: BLOGLOVIN | FACEBOOK | INSTAGRAM

4 comments:

  1. Se, että pystyy syömään ulkona, on kyllä todellinen kevään merkki! Itse en ole tänä vuonna vielä siihen uskaltautunut, mut toivotaan että pian pystyy :)

    ReplyDelete
  2. Mä oon viime päivinä fiilistellyt tätä kevättä ihan kybällä, oon jopa iloinnut pienestä kevätsateesta! :D Ite oon ainakin syönyt jo kevään ekan jätskin, vaikka se olikin ihan vaan kotona pakastimesta haettu tuutti :)

    ReplyDelete
  3. Se on muuten jännä, että miten ruoka maistuu aina niin paljon paremmalta kun sen syö ulkona!

    Toivottavasti sää lämpenee entisestään ja pääset pian nauttimaan ulkona syömisestä. :)

    ReplyDelete
  4. Eikä, nyt oon kade, koska tosta jätskin syönnistä ulkona oon haaveillut ihan älyttömästi!!

    Viikonloppuna tuli kyllä Hulluilla Päivillä jätskiä syötyä, mutta sitä ulkona nautittua jäätelöhetkeä ei ole vielä osunut kohdalle.

    ReplyDelete

« »
Instagram @Reetta_e





Layout by Julia E / Header by Mari H.

Powered by Blogger.