Tän vuoden tykätyimmät

December 31, 2015

Vuosi 2015 on ollut aika mullistava blogini kannalta. Muutto Bellaan antoi ihan uudenlaista inspiraatiota bloggaamiseen ja sitä myötä myös Instagraminkin käyttö kasvoi kohinalla. Olen saanut jakaa kanssanne niin hyviä kuin vähän vaikeampiakin hetkiä ja niistä jokaisesta olen ollut enemmän kuin kiitollinen.

Hyppäsin blogimaailmaan tietämättä mistään mitään ja latasin aikoinaan Instagramin ystäväni painostuksesta. Silloin en edes tiennyt, että mikä se on. Nyt olen kuitenkin koukussa ja isosti. Filtterien läpi katsottuna on maailma edes vähän kauniimpi paikka. Tänä vuonna kun maailma tuntuu yleisesti menneen entistä enemmän sekaisin.

Instagramissa on tällä viikolla näkynyt todella paljon #2015bestnine kuvakollaaseja. Kollaasin idea on, että siihen on listattu vuoden 2015 Instagram kuvistasi ne yhdeksän, jotka ovat saaneet eniten tykkäyksiä kuluneen vuoden aikana. Koska kaikki teistä ei varmaankaan ole Instagramissa, saatika seuraa minua siellä, niin ajattelin julkaista omat yhdeksän tykätyintä kuvaani täällä bloginkin puolella.

Oman kollaasin nähtyäni mua alkoi naurattamaan - pääosassa kun olivat vaaleansiniset kollarit. Että sellainen vuosi minulla. Taidan viettää vuoden 2016 ensimmäiset päivät kotona noissa kollareissa, heh!
Postaukseni isoin pointti oli kuitenkin se, että KIITOS! Lähes 94 000 tykkäystä kertyi Instagram kuvilleni tänä vuonna ja se on niin valtava määrä, että ei tämä tyttö meinaa sitä edes ymmärtää. 

Oikein ihanaa iltaa kaikille! ♥

Ps. Oman kollaasin pääset kätevästi tekemään tästä.




SEURAA BLOGIANI: BLOGLOVIN | FACEBOOK | INSTAGRAM

No comments:

Post a Comment

« »
Instagram @Reetta_e





Layout by Julia E / Header by Mari H.

Powered by Blogger.