Hello December

December 5, 2015

Ihan ensimmäisenä - kiitos ja halaus kaikille teille, jotka jaksoitte lukea marraskuun viimeisen postaukseni. Kommenttinne olivat minulle todella arvokkaita ja osoitti sen, että teidän kanssa voi keskustella aiheesta kuin aiheesta.♥

Aloitin viikonloppuni käymällä hierojalla ja sen jälkeen alkoi ajatuksetkin taas kirkastumaan - viimeisen viikon on kroppa ollut niin jumissa, että jatkuva päänsärky on ihan oikeasti jo haitannut asioiden hoitamista. Nyt tuntuu siltä, että joulukuun ensimmäinen päivä on mulle vasta tänään ja tosta karseimmasta säästä huolimatta olen tajunnut, että joulu on ihan kohta jo.



Keskiviikkona olin muuten tunnin verran keskellä jouluista tunnelmaa, kun suuntasin Mimmin kanssa Spaltin Christmas Day -tapahtumaan. Tunnelma oli niin kohdillaan ja toimisto oli muuttunut upeaksi joulumaailmaksi. Olisin voinut jäädä sinne asumaan. Kaiken fiilistelyn keskellä muistin vain muutaman kuvan napata kameralla - onneksi ne onnistuivat. Kaunis kuusi kiinnitti huomioni ensimmäisena ja tuli ihan jouluaatto fiilis, koska kuusen alla oli niin paljon paketteja. Luulin ehdottomasti, että paketit ovat vain rekvisiittaa, mutta kun olimme lähdössä niin kävi ilmi, että ne oli ihan oikeita lahjoja ja jokainen sai valita sieltä kuusen alta yhden paketin itselleen mukaan.

Paketti oli niin kaunis, että päätin säästää sen jouluaattoon asti. Mimmi epäili, että pystynkö siihen, koska itse sanoi avaavansa pakettinsa heti kun pääsee kotia. Toki mullakin se ajatus kävi mielessä, mutta olen saanut pysyttyä päätöksessäni ja paketti on edelleen avaamatta. Tänään kyllä vähän sitä hypistelin ja pyysin Tomiakin arvaamaan, että mitä siellä voisi olla. Lopulta olin niin vauhdissa paketin tunnustelun kanssa, että Tomi käski mun rauhoittua ja lähdinkin käymään kaupoilla, kirppiksellä ja postissa.
Nyt taidan lähteä moikkaamaan tänään Saloon saapuneita isovanhempiani ja toivotan teille kaikille ihanaa lauantaita!♥



SEURAA BLOGIANI: BLOGLOVIN | FACEBOOK | INSTAGRAM

No comments:

Post a Comment

« »
Instagram @Reetta_e





Layout by Julia E / Header by Mari H.

Powered by Blogger.