Ellos SS16 ja pöytäongelma

December 9, 2015

Olen sittenkin taipumassa siihen suuntaan, että jouluihminen on kaikesta maanantain ruikutuksesta huolimatta viemässä voiton. Tänään on meinaan tullut ekat joululahjat paketoitua ja toimitettua eteenpäin. Mutta eipä jutella joulusta tänään sen enempää, vaan kurkataan kesäisempään tunnelmaan Elloksen SS16 -malliston myötä. Tuosta mallistosta löytyy muutamakin kovasti himoitsemani juttu ja kaipailisinkin teiltä vähän apua päätöksen teossa.

Pakko myöntää, että Ellos tuntuu petraavan valikoimansa kanssa aina vaan kiihtyvämpää vauhtia. Joskus tilailin sieltä paljonkin kaikkea, mutta sitten mitään kivaa ei oikein tuntunut enää löytyvän ja lähes unohdin koko sivuston olemassaolon. Nyt olen bloggaamisen myötä löytänyt Elloksen valikoiman ihan uudelleen ja olen tästä enemmän kuin iloinen. Sellaista pientä uudistusta olen nimittäin kaivannut niin kotiin kuin liikkeeseenikin.

Materiaaleista marmori kiehtoo mua edelleen todella vahvasti. Himoitsisin jotain marmorisia yksityiskohtia vaikkapa pukeutumiseenikin, mutta sitä oikeaa ei vaan ole vielä tullut kohdalle. Elloksen kestosuosikkini ovatkin, yllätys, yllätys, marmoriset pöydät. Sekä pyöreät, että neliskanttiset ja kysymys kuuluukin, että kumpi malli mun pitäisi valita? Olen tätä miettinyt keväästä asti ja mihinkään lopputulokseen en ole päässyt vieläkään.

Elloksen SS16 -mallisto oli esillä upeassa Aallonkoti -asunnossa. Parvekkeelle viety matto sai kesäkaipuuni kasvamaan valtavaksi ja siinä kesää fiilistellessäni tajusin rakastuneeni siihen mattoon. Enkä yhtään tajua, että miksi, sillä matto ei ollut yhtään sellainen tyypillinen mun värinen. Ehkä olette jo kyllästymiseen asti katselleet sitä mattoa instagramissani, mutta heitän sen nyt silti vielä tähän postaukseenkin.

Ihastuin suuresti myös Elloksen valkoiseen vaaterekkiin, joka olisi pikkuisen tukevampi kuin tämänhetkinen vaaterekkini. Tuohon alatasolle saisi myös kivasti laukkuja tai vaikka kauniita kenkiä.

Sisustuskärpänen taisi iskeä muhun viikko sitten ihan tosissaan. Kuusen koristelun sijaan olen rakentanut Ceciliinkin ihan uuden joulu viritelmän, mutta kerron siitä sitten toisen kerran.
Mitäs te olette mieltä näistä Elloksen jutuista? Ja sitten se tärkein, että kumman mallinen marmoripöytä olisi parempi?

Mukavia päiviä kaikille!♥












SEURAA BLOGIANI: BLOGLOVIN | FACEBOOK | INSTAGRAM

4 comments:

  1. Oi että, näiden kuvien perusteella täytyy kyllä antaa Ellokselle taas uusi mahdollisuus! Ja oma ääneni menee pyöreälle marmoripöydälle :)

    ReplyDelete
  2. Pyöreä! Sitä itsekin himoitsen täällä.. ;)

    ReplyDelete
  3. No älä, ihan älyttömän ihania juttuja! :)

    Kiitos, kyllä mäkin tohon pyöreään parivaljakkoon oon taipumassa. <3

    ReplyDelete
  4. Joo, kyllä se taitaa se olla! :D

    Siitä se mun himotus lähti, mutta sitten tajusin, että on neliskanttisiakin ja.... :D

    ReplyDelete

« »
Instagram @Reetta_e





Layout by Julia E / Header by Mari H.

Powered by Blogger.