Viime viikkoni instagram kuvina

August 25, 2014

Täällä Kreetalla on koko ajan niin ihanan valoisaa että kuvia instagramiin on tullut lisäiltyä normaalia enemmän. Toki kuvien ottamiseen ja valitsemiseen on myös paljon enemmän aikaa kuin kotona normaalin arjen keskellä.

Instagramissa olen nimimerkillä reetta_e. Tervetuloa seurailemaan! :)


Bussilippu kourassa kohti Haniaa ja sieltä ostettu ihana ananas toppi. Bongasin topin muuten Bershkan miestenosastolta. 


Grill mixiä, matkalukemista ja hotellin altaalla herkuttelua.


OOTD selfieitä hotellin käytävältä, Hanian kauneutta sekä taivaallista frozen yogurttia.


Mojito - kesäpäivän raikastaja.


Pojat seikkailee. <3


Shoppailuja ja Starissa relaamista.


Starbucks on ollut ehdoton lempparikahvilani jo vuosien ajan. Hyvät tuotteet tyylikkäissä pakkauksissa innostaa ottamaan kuvia kerta toisensa jälkeen. En itse asu kaupungissa jossa olisi Starbucksia niin aina kun sellaiseen törmään siellä melkeinpä tulee käytyä. Hanian satama-alueelta löytyvä Starbucks on ihanan rento hengailu paikka, jossa tuotteet ovat mukavasti suomen hintoja edullisempia.

Olen etsinyt kauan itselleni hupparia, jossa olisi korvat - sellaista mitä vauvaosastoilla voi ihastella. Viimein toiveeni toteutui kun Oyshosta bongasin tuon ihanan pehmoisen hupparin. Olen valmis kylmään kauteen! :D

Ihanaa uutta viikkoa kaikille! <3

13 comments:

  1. Oh my god, mulla on hirvee rantalomakuume ja nää kuvat ei auta yhtikäs mittään!:D Varsinkun kun näkee pienenkin kulman uima-altaasta:DD ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. No nyt äkkiä matkaa varaamaan - tohon kuumeeseen ei mikään muu auta! ;) :D

      Delete
  2. Oii miten paljon ihania kuvia :)♡ näytät niin suloiselta :)♡

    ReplyDelete
  3. Ai soot Kreetalla :) Miehen sisko on töissä yhessä baarissa siinä naapurisaarella :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kunnon höpöhöpö minä. Siis se baari on sillä samalla saarella kuin sinäkin. Mut vaan eri päässä kuin Hania.

      En tiiä mitä saaria oikeen sekottelin keskenään 😆

      Delete
    2. Heh, no onhan täällä päin noita saaria vaikka kuinka! :D

      Delete
  4. Ihania kuvia!! :D Ihan ku jostain we<3it:istä! Rakastuin tuohon, jossa sulla on siniset arskat ja sininen kukkapaita!<3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aww, kiitos kovasti ihanasta kommentistasi Annieveliina! <3
      Mä oon kanssa jotenkin ihan rakastunut tohon paitaan - löysin sen vähän ennen reissua kaapin kätköistä ja ihmettelin miten se onkin sinne unohtunut!

      Delete
  5. Nää sun lomakuvat on niin ihania! Oikein muljahti masussa äsken kun luin tätä postausta ja tajusin että ei hittolainen oon itekin lähdössä tällä viikolla reissuun :D Ei oikein pysty sisäistämään vieläkään!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos ihana! <3
      Nyt kun oon itse jo kotona ja sä reissussa niin oottelen kovasti sun instagram kuvia! <3

      Delete

« »
Instagram @Reetta_e





Layout by Julia E / Header by Mari H.

Powered by Blogger.