Pastel outfit

August 14, 2014

Melkein viikko on ehtinyt vierähtämään edellisestä postauksesta. Jotenkin hämmentävää - aika on mennyt niin nopeasti etten ole sen kulumista edes ehtinyt tajuamaan. Päivien rytmi on mennyt töiden ehdoilla, siksi olenkin niin onnellinen, että vihdoin on minunkin vuoroni hengähtää kesäloman parissa.

Kerroinkin teille mieltä vaivaamaan jääneestä talvitakista kesken hellejakson ja viime viikolla sitten hurautin Turkuun töiden jälkeen. Aikaa Zaran sulkeutumiseen oli vain 20 minuuttia, mutta ystävän avustuksella sain päätöksen kahden takin välillä tehtyä ja valitsin sen klassisemman. Pieni pala takkia näkyy viimeisissä kuvissa onnellisen omistajan kanssa. :D

Mutta tosiaan pitkästä aikaa olisi luvassa asukuvia. Nämä kuvat on otettu uudella objektiivilla ja itse ainakin huomaan eroa vanhalla otettuihin kuviin. Värimaailma on erilainen ja kuvien tarkkuus parempi.
Huomaatteko te mitään eroa aiempiin kuviini?

Valkoisen lisäksi olen tänä kesänä hurahtanut pastellisiin ja pehmeisiin väreihin. Vaalea denim on mielestäni täydellinen kaveri vaaleanpunaisen ja valkoisen kanssa.
Olen tänä kesänä kulkenut shortseissa enemmän kuin muutamana viime kesänä yhteensä. Rennot shortsit ovat olleet täydellinen valinta myös töihin, koska lämpöä on piisannut liikkeessänikin.
Tässä asussa on oikeastaan koottuna yksi tämän kesän lemppari kokonaisuuteni.
Rakkautta Birkkeihini olen ehtinyt jo instan puolella toitottamaankin, mutta ne vaan on niin ihanat! <3
Vastoin ennakkoluulojani ovat valkoiset Birkit keränneet paljon enemmän ihasteluja kuin kummasteluja. Ja mikä parasta - kerrankin jalat kiittävät kenkävalinnastani!

Mitäs te tykkäätte tästä kokonaisuudesta?
Entä iskeekö terveyskengät teihin?











Kuvat: Maija R.

Aurinkolasit, Gina Tricot (saatu)
Farkkutakki, Zara
Laukku, MBMJ
Toppi, Gina Tricot
Shortsit, Vila
Kengät, Birkenstock (saatu yhteistyönä Footwaylta)
Valkoinen kynsilakka, Bio Sculpture

Ajattelin vähän vielä koittaa pakkailla reissua varten ja sitten suuntaan unille.
Aamusta olisi suuntana Helsinki ja mua jännittää niin paljon. Vihjailinkin jo päivällä blogin fb-sivuilla että huomenna kannattaa seurata instaani (reetta_e) niin jännitykseni syy selviää sinullekin.

Ihanaa alkavaa viikonloppua kaikille! <3

ps. Jurlique arvonnan voittaja ilmoitetaan vielä tämän viikon aikana.

20 comments:

  1. Hyviä kuvia on!

    Jännästi noi terveyskengät alkavat näyttää raikkailta ja kivoilta vaikka muutama viikko sitten en tykännyt yhtään. Varmaankin siksi että tulee duuni niin mieleen. Nyt on tainnut loma tehdä tehtävänsä :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos Ansku! <3

      No mut hei, silloin loma tosiaan on tehnyt tehtävänsä! :D

      Delete
  2. Minkä objektiivin hankit? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mä oon niin huono näissä ja kamera on sisällä, mut olisko se ollut 30mm kiinteä objektiivi tai jotain sinne päin! :D

      Delete
  3. Ihania kuvia!<3 Sun asukuvat on kyllä aina niiiiin laadukkaita!! <33
    Tykkään asusta tosi paljon- nuo upeat lasit kruunaa kokonaisuuden!

    ReplyDelete
  4. Oi vitsi mitä asukuvia, tosi hyviä! Myös itse asu on upea, tykkkään ♥

    ReplyDelete
  5. Ihanan raikkaita kuvia! Mun mielestä noi kengätkin näyttää hyvältä (ja mukavilta!) sun jalassa. Ehkä olen itse niin lyhyt, etten koe että tuollaiset sopisi mun jalkaani. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos Helli! <3
      No heii, kyllä ne ihan yhtä hyvältä näyttäis sunkin jalassa - eikun kokeilemaan vaan! =)

      Delete
  6. Aivan ihanat nuo shortsit, harmi kun ite oon niin reitevä että tuollaiset pitsiset näyttäisi kammottavilta mun jalassa. Upea rusketus myös!

    http://tosimuijat.blogspot.fi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos Ninja! :)
      Ei noi shortsit tosiaan mitkään imartelevat vartalolle ole, mutta niin mukavan rennot jalassa että tullut käytettyä todella paljon. :D

      Delete
  7. "Terveyskengistä" iskee mulle vain valkoisen väriset.
    Upee asu ja todellaki huomaa eron :) Rakastuin sun huulipunan väriin <3 Mistä olet sen ostanut ?

    http://kaika85.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos Marika! :))
      Toi huulipuna on itseasiassa mun oman liikkeen valikoimista. :) Edullinen ja niin täydellisen värinen. <3
      Oon taas syyskuun alussa takas töissä, tuu shoppailemaan jos oot Salossa päin. :)

      Delete
  8. Nuo shortsit! Haluan myös tuollaiset:) Hyvät kuvat kaikinpuolin!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos Jasmina, toivottavasti löydät kivat shortsit itsellesikin! <3

      Delete
  9. Tuo laukku ♥♥♥ Jos ikänä kyllästyt, niin täällä olisi onnellinen ostaja :D
    Oot niin nättinä aina ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihii, mä lupaan pitää tämän muistissa! :D
      Kiitos ihana! <3

      Delete

« »
Instagram @Reetta_e





Layout by Julia E / Header by Mari H.

Powered by Blogger.