Kiitollinen, Onnellinen, Liikuttunut

October 1, 2014

Viimeiset 24 tuntia ovat olleet aikamoiset. Postaukseni autohuoltoon liittyvistä kokemuksista on saanut palstatilaa jopa Uusi Suomi -sivustolla. Eilinen ilta ja osa yöstä vierähti kommentteja lukien ja vastaillen. Olen hämmentynyt miten huonolla mallilla tällaiset asiat tuntuvat olevan. Virallinen palautteeni on vielä laittamatta, haluan kirjoittaa viestini ajan kanssa ja siksi se taitaakin jäädä viikonloppuun.


Nimittäin tänään en ole ehtinyt konetta edes avaamaan ennen kuin nyt. Olen saanut viettää päivää, jonka muistan varmasti ikuisesti.
Avasin oman liikkeeni ovet ensimmäisen kerran tasan viisi vuotta sitten. Tänään oli aika kutsua ihmiset kasaan, laittaa pöytä koreaksi, skoolata, nauraa, fiilistellä ja ihan vaan nauttia kiireettömyydestä.
Päivä oli mitä onnistunein ja otsikko kuvaa täysin sitä, että miltä minusta juuri nyt tuntuu.

Hymyillen käyn nukkumaan ja suuntaan aamusta Helsinkiin pikavisiitille ja sitten kaikkien kauniiden kukkien täyttämään liikkeeseeni töiden pariin. 

Hymyä teidänkin päiväänne! <3



8 comments:

  1. Vau! Paljon onnea liikkeesi 5-vuotis päivistä ♥♥ Ihan mahtavaa :)

    ReplyDelete
  2. Onnittelut! ♥ En tiennytkään vielä tällaisesta, en ole edes enää kovin uusi lukija:D Oon siis seurannut jo jonkin aikaa, haluaisin kuulla lisää tästä liikkeestäsi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos Kata! <3
      No joo, en mä niin hirveästi töistä oo täällä kirjoitellutkaan kun on vaan niin kiva höpötellä kaikkea muuta kuin työjuttuja! :D Mutta eiköhän jotain postausta ole tulossa jossain kohtaa. :) Niin ja blogikirppikset joita pari kertaa nyt olen järjestänyt niin ne on just tuolla mun liikkeessä olleet. :)

      Delete
  3. Vau! Paljon onnea liikkeesi 5-vuotis päivistä ♥ Ihan mahtava juttu!

    ReplyDelete

« »
Instagram @Reetta_e





Layout by Julia E / Header by Mari H.

Powered by Blogger.