Aurinkoa purkista

October 31, 2014

Olen useamman kerran lokakuun aikana valitellut sitä miten minua väsyttää tämä loputon pimeys. Kun nyt kahtena päivän putkeen on aurinko paistanut ja olen hetken jopa ehtinyt olemaan ulkona sitä ihastelemassa olen voinut niin paljon paremmin. Peräkkäisinä päivinä on tullut napattua asukuvat, joihin ei ole pariin viikkoon ollut mitään inspiraatiota.
Tajusin myös, että pirteämpään olooni on varmasti toinenkin syy: purkista otetut vitamiinit.

Käväisin alkusyksystä Minisunin sivuilla joilta löytyy kätevä vitamiinikone. Vitamiinikoneella voit testata, että mitkä Minisun-vitamiinit sopivat juuri sinulle.
Sainkin itselleni testiin vitamiinikoneen minulle osoittamat vitamiinit. Olen äärettömän laiska syömään mitään vitamiineja. Jos flunssainen olo iskee turvaudun niihin vasta siinä kohtaa.
Nyt kuitenkin eräänä pimeänä päivänä kaivoin vitamiinit esiin ja aloin syömään niitä säännöllisesti. Olen nyt syönyt niitä parin viikon verran, joten siksi aloinkin miettiä, että voisiko pirteyteni johtua myös niistä.


Kyllähän niistä vitamiinien tärkeydestä puhutaan paljon - varsinkin syksyisin. En ole itse ollut kuumeessa viiteen vuoteen niin jotenkin vitamiinit ovat jääneet unholaan senkin takia. Nyt kyllä aion ryhdistäytyä niiden suhteen ja syödä ainakin nämä kaikki purkit tyhjiksi, jotka Vermanilta sain. Pirteä olo on enemmän kuin tervetullutta kun valoisa aika vaan jatkaa vähenemistään syksyn edistyessä.
Olin myös positiivisesti yllättynyt näiden purutablettien mausta. Varsinkin nuo vastustuskykyä vahvistavat sitruunalakritsin makuiset purutabletit ovat oikeasti hyvänmakuisia.


Millaisia kokemuksia teillä on purkista napattavista vitamiineista?
Entä mistä itse tunnut saavan piristystä pimeänä vuodenaikana?

Pirtsakkaa viikonloppua kaikille! <3

 
*yhteistyöpostaus

4 comments:

  1. miten sait tehtyä tän postauksen yhteistyös?

    ReplyDelete
  2. Mä olen yleensä pimeään aikaan käyttänyt D-vitamiinia, mutta nyt olen unohtanut ja kovin väsynyt olen ollut. Ehkä pitäisi taas laittaa juurikin tuo samainen dvitsku purkki esille, että muistaisi ottaa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Toivottavasti saat piristystä d-vitamiineista! <3

      Delete

« »
Instagram @Reetta_e





Layout by Julia E / Header by Mari H.

Powered by Blogger.