Outfit with black and orange

November 15, 2015

Keväällä hankkimani vähän kalliimpi, kuin 20€ nyppäkakkalaatua oleva, musta jakku on osoittautunut oikeaksi aarteeksi. Harvemmin harrastan viidenkympin heräteostoksia, mutta jotain pörröistä mustaa jakkua olin kaivannut kaappiini jo kauan. Kun sitten Hennesin Trend -mallistosta tämän ihanuuden bongasin niin oli se vielä kivempi vaihtoehto kuin mikään muu aikaisemmin näkemäni. Ainoastaan hinnan takia mietin jakun hankkimista hetkisen, mutta koska kokemukseni tästä Hennesin laadukkaammasta Trend -mallistosta olivat niin hyvät niin päätin suunnata kassalle.

Tätä päätöstä en ole katunut hetkeäkään ja olen käyttänyt tuota jakku ihan älyttömän paljon. Olen monesti myös miettinyt, että miten tuota jakun pintaa oikein kuvailisi kun mitään perinteistä pörrömatskua se ei ole. Bellan pikkujouluissa minulla oli tuo päällä ja Mimmi keksi heti, että miltä se näyttää - no vessanmatolta! En sitten tiedä onko tuo samalta tehtaalta, jossa niitä vessanmattoja valmistetaan, mutta mitään käytönjälkiä ei jakussa näy vieläkään. Onhan ne vessanmatotkin meinaan aika kestävää materiaalia.

Tuli tosta asun poolosta mieleen, että olen hurahtanut pooloihin aika kympillä. Niitä on tullut käytettyä tänä syksynä todella paljon. Rento jakku ja sen alla joku ohut poolopaita on tällä hetkellä sellainen yhdistelmä, joka miellyttää silmääni kovasti.
Mutta nyt laitan koneen kiinni ja katsastan onko maikkarilla alkanut uusi sarja, Mustamaalattu, minua varten. Ja joo, taidan keittää myös kupposen glögiä. Meillä on glögikausi ihan täydessä vauhdissa täällä. Mites teillä?

Rentouttavaa sunnuntaita ihanat! ♥






Kuvat: Inna

Sunnies, Aldo / Lips, MAC / Polo-neck, Cubus (gifted)

Jacket, H&M Trend / Skirt, Zara / Bracelet, Kenneth Jay Lane / Shoes, Zara

SEURAA BLOGIANI: BLOGLOVIN | FACEBOOK | INSTAGRAM

6 comments:

  1. Oon ihan rikki siitä kuinka täydellinen värisilmä sulla on <3

    Toi poolo, noi hiukset ja noi huulet <3 Kaikki <3

    ReplyDelete
  2. Siis vau mikä kokonaisuus! Ehdottomasti suosikkini vähään aikaan, tässä vaan jotenkin kaikki on just eikä melkein! <3

    ReplyDelete
  3. Mari, oot niin ihana, kiitos! <3

    Veikkaan, että mun värisilmää on hionnut vuosien työ kynsien parissa. :)

    ReplyDelete
  4. Ihana kuulla, että just tämä asu oli sun mieleen - kiitos kommentistasi Pinja! <3

    ReplyDelete
  5. Nyt kyllä komppaan edellisiä. Täydelliset sävyt ja harmonia!

    ReplyDelete
  6. Oon ihan otettu, kiitos tuhannesti ihana! <3

    Ja mukavaa viikonloppua! <3

    ReplyDelete

« »
Instagram @Reetta_e





Layout by Julia E / Header by Mari H.

Powered by Blogger.