Cozy outfit

November 25, 2015

Mun pukeutumisessa avainasemassa on mukavuus. Tykkään materiaaleista, jotka tuntuvat kivalta päällä ja joiden kanssa on helppo olla. Jo työni vuoksi mun on ihan pakko suosia rentoja vaatteita. Välillä teen sen virheen, että menen päiväksi töihin housuissa, jotka ei pahemmin jousta ja jos vaikka päivän tekee ripsiä sellaisissa housuissa niin voi ahdistus. Veikkaan, että yksi toinen iso syy siihen, että tykkään rennoista vaatteista on se, että olen valitettavasti elänyt nuoruuteni niiden ylimatalien housujen aikakaudella.

Mitä kireämmät, sen paremmat ja mitä lyhyempi vetoketju housuihin oli pystytty asentamaa, niin sen coolimpaa, koska eihän ne edes peittäneet persvakoa ja stringit näkyivät ihan itsestään. APUA! Ja sitten tähän kaikkeen ihanuuteen yhdistettiin vielä se mahdollisimman lyhyt ja kireä paita. Muistan, kuinka paljon tästä pukeutumistyylistä tuli kotona sanomista, mutta minkäs teet kun kaupanhyllyt oli täynnä juurikin tätä tavaraa. Ja hei, ne Miss Sixtyt ja Killahit oli tietty pakko saada myös ja mahdollisimman leveillä lahkeilla.

Oon jotenkin tositosi onnellinen, että tuona aikana ei ollut vielä blogeja keksitty. Vaikka faktahan on se, että mitä luultavimmin kymmenen vuoden päästä katson näitä kuvia ja mietin, että mitä ihmettä olen ajatellut.

Mutta ainakin tällä hetkellä oon ihan innoissani tästä asukokonaisuudesta ja vitsi miten mukava tuossa asussa oli olla. Eli pidemmittä puheitta, tässä olisi meikän tämän syksyn cozy outfit, jossa mieluusti viihtyisin vaikka joka päivä.
Mitäs te tykkäätte tästä asusta? Entä kuinka moni muu pystyy samaistumaan tuohon matalistamatalimpien housujen aikakauteen?

Mukavaa iltaa ihanat! ♥









Kuvat: Erika / NUDE

Sunnies, ALDO / Beanie, Zara / Coat, Gina Tricot (valitettavasti ei ole oma, vaan Erikan.)

Ring, ALDO / Jersey Dress, Ivyrevel (collaboration) / Bag, Mulberry / Shoes, Ecco (gifted)

SEURAA BLOGIANI: BLOGLOVIN | FACEBOOK | INSTAGRAM

2 comments:

  1. Mää en kestä että toi takki näyttää noin kivalta sun päällä! Mun päällä ei ollut yhtään noin kiva :D

    ReplyDelete
  2. Voi ei!

    Mä stailasin tota takkia sen verran, että otin sen vyön siitä pois - jos se vaikuttaa niin paljon!? :D

    On kyllä vähän liiankin kivan näköinen toi takki näissä kuvissa, mutta koitan nyt olla sortumatta uusiin takkeihin kun just on kirppispöydän pito meneillään täällä Salossa. :D

    ReplyDelete

« »
Instagram @Reetta_e





Layout by Julia E / Header by Mari H.

Powered by Blogger.