Ekologinen ihonhoitosarja johon ihastuin

November 22, 2015

Olen siitä onnellisessa asemassa, että en ole pahemmin joutunut kärsimään huonosta ihosta kasvojeni suhteen, tarkennuksena sanottakoon, että en ole kärsinyt aknesta. Olen aina halunnut panostaa ihonhoitosarjoihin, mutta kun olen löytänyt jonkun hyvän niin olen vähän liikaakin kangistunut niihin kaavoihin, jotka kerran olen havainnut hyväksi. Tällainen toimintatapa on ollut tähän asti suhteellisen ok, mutta tänä syksynä olen huomannut, että en ole saanut superkuivaa ihoani kuriin niillä tuotteilla, jotka normaalisti olen syksyisin ottanut käyttöön.

Ihoni on atooppinen päästä varpaisiin ja lapsena käytin vain apteekin rasvoja, joihin sain aina oikein reseptin. Kotoa muutettuani olin näiden perusvoiteiden kanssa siinä pisteessä, että en pystynyt käyttämään niitä enää ollenkaan - se tuoksuton tuoksu alkoi kuvottamaan. Ahkeralla rasvaamisella olen kuitenkin saanut pidettyä ihoni suhteellisen hyvässä kunnossa ja ensimmäisten pakkasten saapuessa käyn aina muutaman kerran solariumissa. Tämä yhdistelmä on auttanut pitämään ihon kutinan kurissa.

Mutta sitten on se kasvojen iho, joka tänä harvinaisen leutona syksynä on päättänyt olla niin pirun hankala. Punaisia läikkiä, kiristävä ja kirvelevä iho ja mitä näitä ihania oireita nyt onkaan. Kaapista vakiona löytyvät tuotteet eivät olekaan enää toimineet. Ihoni on ehkä tottunut niihin liikaa ja nyt olenkin joutunut ihan tosissani testailemaan uusia juttuja, ettei kasvojen iho kiristäisi ihan niin kovasti. Koska ihoni on niin herkkä, se reagoi todella helposti ärsyttävillä näppylöillä uusiin tuotteisiin. Tästä syystä olenkin pitänyt tiukasti kiinni niistä hyvistä tuotteista ja välttänyt uusien juttujen testailua, jotta välttyisin turhilta näppylöiltä.

Mutta nyt kun ei vanhoista tuotteista ole ollut enää oikein iloa niin olen rohkeasti ottanut testiin uusia tuotteita. Eli näitä uusia lemppareita saattaa jatkossa tulla vähän enemmänkin tänne blogin puolelle. Sain viime kuussa blogin kautta käsiini Pinks Boutiquen suloisen setin, joka sisälsi pari kosteuttavaa anti age tuotetta ja kasvojen puhdistusliinan. En ollut aiemmin kuullut tästä Englannissa valmistettavasta ihonhoitosarjasta, joka kaiken muun hyvän lisäksi on vieläpä ekologinen sarja. Kasvojen puhdistukseen niin meikin kuin epäpuhtauksienkin osalta setissä oli Deep Cleanse Melt, joka hierotaan kasvoille. Tuotteen tuoksu on täydellinen ja kun sen sitten pyyhki kasvoilta pakkauksessa mukana olleella pyyhkeellä niin iho tuntui jo siinä kohtaa todella kosteutetulta.

Kun puhdistuksen jälkeen laitoin kasvoille vielä tuon seerumin niin iho tuntui ihanan pehmeälle, eikä muuten kiristänyt yhtään. Jotenkin musta myös tuntuu, että näiden tuotteiden tuoksu rentouttaa ihan hirveästi. Ainakin tämän operaation jälkeen on ihana mennä nukkumaan ja siksi olenkin semisti jäänyt koukkuun näihin tuotteisiin. Pinks Boutique on ehdottomasti tuonut hippusen luksusta arkeeni.
Löytyykö sieltä muita superkuivasta/atooppisesta ihosta kärsiviä? Entä onko jollekin tämän Pinks Boutique ennestään tuttu sarja?

Mukavaa sunnuntain jatkoa kaikille! ♥







SEURAA BLOGIANI: BLOGLOVIN | FACEBOOK | INSTAGRAM

1 comment:

  1. […] Boutique, Anti Ageing Serum* oli sellainen rakkaustuote, että linkkaan tähän nyt vaan postauksen, jossa kerroin siitä ja sarjasta muutenkin enemmän. Olen muuten huomannut, että nykyään yhä […]

    ReplyDelete

« »
Instagram @Reetta_e





Layout by Julia E / Header by Mari H.

Powered by Blogger.