BALMAIN X H&M lemppareita

November 4, 2015

Aamulla pitkä odotus viimein palkitaan kun Balmainin ja Hennesin yhteistyömallisto saapuu kauppoihin ja toki tutusti myös verkkokauppaan. Hennesin verkkokauppa näinä yhteistyömallistojen julkaisupäivinä vaatii ehkä pisintä pinnaa ikinä, joten olen jo kauan suunnannut mallistoja ostamaan ennemmin liikkeestä. Lähimmän sijainnin vuoksi olen aina suunnannut Turkuun ja siellä ei myöskään ole ruuhkasta tarvinnut kärsiä.



Huomenna otan hypyn kohti tuntematonta kun suuntaankin Helsinkiin heti aamusta. Tänään olisi ollut mahis päästä ostamaan mallistoa ennakkoon Balmain x H&M VIP-tilaisuuteen, mutta töiden vuoksi en päässyt sinne menemään. Huomenna Helsingissä on myös useammat pressipäivät, sekä meidän ihanan Bellan porukan pikkujoulut, niin siksi otin tämän tietoisen riskin ja suuntaan tsekkaamaan malliston Helsinkiin. Olen vaan nähnyt kuvia niistä jäätävistä ruuhkista ovien edessä ennen aamu kasia, joten vähän jänskättää, että miten tässä käy.

Mallisto on mielestäni todella hieno ja tyylikäs - niin Balmain. Metrossa kuvatut mainokset + mainoskuvat ovat iskeneet muhun kympillä. Monet malliston vaatteista on upeita, mutta sellaisia, että en ikinä osaisi itse niitä käyttää. Enkä tosin edes raaskisi maksaa mekosta sitä viittäsataa euroa. Valitsinkin tähän postaukseen jokusen kuvan mallistosta sillä ajatuksella, että ne on niitä mun lemppareita, jotka mallistosta ovat jääneet mieleen, mutta mikään ostoslistani nämä kuvat eivät ole.
Löytyykö sieltä muita Balmain x H&M -mallistosta innostuneita? 

Tsemppiä shoppailuun kaikille niille, jotka mallistoa aikovat huomenna suunnata hankkimaan kaupoista tai netistä! Ja vielä muistutuksena, että mallistoa myyvät liikkeet avaavat ovensa klo 8.00 ja netistä mallistoa voi ostaa klo 11.00 alkaen.




  
Kuvat: H&M

SEURAA BLOGIANI: BLOGLOVIN | FACEBOOK | INSTAGRAM

4 comments:

  1. Mallisto on kyllä upea! Ostokset taitaa kyllä jäädä mun osalta tällä kertaa väliin, sillä työt kutsuu...

    ReplyDelete
  2. Äh, olen niin monesti jonottanut tuskanhiki otsalla verkkokaupassa yhteistyömallistojen tuotteita, että taidan suosiolla jättää tänään väliin. :D

    Illalla nähdään! <3

    ReplyDelete
  3. Mallistoa oli myynnissä niin vähän, että monet joutuivat lähtemään liikkeistä tyhjin käsin! Mulla kävi onneksi tuuri! :D

    ReplyDelete
  4. Mä oon ollut niin turhautunut siihen nettiin, että oon rantautunut liikkeisiin, mutta tällä kertaa tuskanhiki oli niin menossa mukana sielläkin! :D

    Oli ihana nähdä! <3

    ReplyDelete

« »
Instagram @Reetta_e





Layout by Julia E / Header by Mari H.

Powered by Blogger.