OUTFIT WITH HOODIE

October 11, 2016

Tänä syksynä olen huomannut pukeutumiseni taas muuttuneen. Rennot asut ovat edellee se mun juttu, mutta on pari asiaa joihin olen erityisesti kiinnittänyt huomiota. Ensinnäkin se, että olen todella koukussa kaikkeen yksiväriseen. Lähestulkoon kaikki sellaiset vaatteet joissa on enemmän värejä ovat päätyneet kirppikselle. Tuntuu vapauttavalta katsoa selkeämmän väristä vaatekaappia, vaikka siihen täydelliseen vaatekaapin sisältöön onkin vielä erittäin paljon matkaa. Haluaisin panostaa yksinkertaisiin ja laadukkaisiin juttuihin, joista saisi muodostettua sellaisen luotettavan rungon vaatekaappiini. Tää on sellainen ikuisuusprojekti, mutta eiköhän se vielä joskus jollain tasolla toteudu.

Ihan uutena juttuna pukeutumiseeni ovat tulleet hupparit. En oikeasti muista, että koska olisin viimeeksi käyttänyt hupparia, mutta nyt tuntuu että kuljen niissä turhankin usein. Sellaista superpitkää, tyyliin mekkona toimivaa, hupparia olen nyt etsinyt epätoivoisesti pari kuukautta. Mutta kun on näin pitkä mitä mä olen niin nekin hupparit jotka muille ovat pitkiä niin ovat itselleni normeja.
Ehkä mä tässä etsinnässä vielä joskus onnistun. Vinkkejä tällaisista pitkistä huppareista otan mielelläni vastaan.

Hupparien makuun olen siis vahvasti päässyt osana arkipukeutumista ja myös salilla tykkään niitä käyttää. En ole se sporttaaja joka tarkenee olla salilla pelkällä topilla. Kesällä saatan repäistä t-paidalla, mutta muuten kyllä pitkähihaiset on se mun juttu salilla. 

Mulla oli kauhea päänsärky pari viikonloppua sitten kun lähdin äidin kanssa maalle isovanhempia moikkaamaan ja ainut asia mitä pystyin aamulla ajattelemaan oli se, että vaatteiden täytyy olla superrennot. Tämä postauksen asu syntyi siis tavallaan vahingossa, mutta tykkäsin siitä niin paljon, että napattiin asusta kuvat. Onneksi olin tajunnut ottaa aurinkolasit messiin, koska ilman niitä, ei näistä kuvista olisi tullut yhtään mitään.

Miten on, tykkäättekö tällaisesta superrennosta asusta? 

Ja se mun täytyy vielä paljastaa, että mukavuuden lisäksi oon noihin huppareihin niin koukussa siksi, että jotenkin nee saa mut näyttämään paljon nuoremmalta. Tällainen asia on aina huomion arvoinen juttu.

Kivaa uutta viikkoa kaikille!❤︎

XX Reetta 







 Kuvat: Äiti

Beanie, Pull & Bear

Sunnies, Furla (gifted)

Lips, MAC

Hoodie, Zara

Denim Jacket, Stradivarius

Pants, Pull & Bear

Sneakers, Superga


8 comments:

  1. No joo, todellakin tykkään! Ja rentoudelle plussaa <3

    ReplyDelete
  2. Mä kuljen hupparissa päivittäin leikkipuistossa tai salilla, mutta muuten en sitä oikein osaa käyttää. Toki näin tyylikkäästi yhdistettynä näyttää ihan erilaiselta kuin mun lenkkariversiot. :) Kivaa päivää Reetta!

    Katja
    http://optimismiajaenergiaa.bellablogit.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hupparista on selkeästi moneksi! :)

      Ihania syyspäiviä sinulle Katja! <3

      Delete
  3. Hupparit on tosi jees! Pitäisi löytää joku siisti yksilö. Adidaksella taitaa olla kivoimmat! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niin on, oon löytänyt ne nyt jotenkin ihan uudestaan! <3

      Delete
  4. Hupparit <3 Oon jo pitkään halunnut jonkun oversizen, mutta enpä ole vain kerennyt sellaista pyydystää. Toi Zaran näyttää tosi ihanalta!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hei vinkkaa sit mullekin jos bongaat jostain sellaisen yksvärisen, joka olisi tarpeeksi pitkä mullekin!? :D

      Kiitos Mari! <3

      Delete

« »
Instagram @Reetta_e





Layout by Julia E / Header by Mari H.

Powered by Blogger.