Meitsi ihan Pirkkona

June 29, 2015

Tänään on ollut aika ihana kesäpäivä. Ehdin nauttia päivän lämmöstä sen hetken kun kipitin käymään pankissa. Oikeasti olin kyllä oikein tyytyväinen siihen, että mulla oli tänään työpäivä, sillä onnistuin eilen kärtsäämään itseni parvekkeella kivan läikykkääksi. En tiedä miten olen niin tunari, että edes tasaista punaa en kroppaani saa hankittua! :D Ei paljon lohduta lause, eilisen puna on huomisen bruna, koska tasaista tästä väristä ei ikinä voi tulla.

Sain viime viikolla viestin Pirkolta, blogimaailman vähän erilaiselta kauneusbloggaajalta, että lähtisinkö mukaan täyttämään hänen ystäväkirjaansa. Olin todella otettu tästä kunniasta. Siksi tänä maanantaina, asukuvien sijaan, vinkkaankin teitä kurkkaamaan Pirkon ystäväkirjapostauksen, jossa minä olen tänään vieraana.

Oli aika nostalgista vastailla näin virtuaalisesti nuoruudesta tuttuun ystäväkirjaan, kiitos Pirkko!♥

Onko Pirkon Paletilta -blogi teille ennestään tuttu? Entä mikä oli teistä paras Pirkon minulle laatima kysymys? 

Leppoisaa maanantai-iltaa ihanat! ♥


SEURAA BLOGIANI: BLOGLOVIN | FACEBOOK | INSTAGRAM

2 comments:

« »
Instagram @Reetta_e





Layout by Julia E / Header by Mari H.

Powered by Blogger.