Thursday

November 20, 2014

Tulin eilen töistä kotiin ja ajattelin viettää rentouttavan illan kotona röhnöttäen. Aloitin iltani katsomalla netistä keskiviikon Salatut elämät jakson ja kauhistuin.
Olen katsonut sarjaa aina, siis ihan alusta asti ja tänään tapahtui jotain mitä en olisi halunnut nähdä. Aki ja Helena suutelivat kiihkeästi useamman jakson kestäneen flirttailun jälkeen. Mä en kestä!
Huomasin myös tämän päivän jaksosta julkaistun klipin ja tähän en enää pysty kommentoimaan mitään.

Joten palataanpa siihen mun oikean elämän pariin, joka eläytymisestäni huolimatta ei siellä Pihlajakadulla ole. Mutta pakko vielä todeta, että ihan huippua kun Elias viimein alkoi kovistelemaan pullamössö Miskaa. :D

Alkuviikko on kulunut supernopeasti. Niin nopeasti etten ole edes saanut kameran muistikorttia laitettua kertaakaan koneeseeni, en ole ehtinyt.
Maanantaina oltiin kuvailemassa Murat Mutlun kanssa. Yhden kuvan instaan jo ehdin alkuviikosta laittaa ja eilen sain valittua kuvat, jotka postausta varten muokataan. Eli lähipäivinä olisi luvassa blogissa tällaista matskua:


Eilen kävin yli kolmen kuukauden tauon jälkeen kampaajalla ja olen ihan supertyytyväinen näihin hiuksiin. Istahdin elämäni ensimmäisen kerran Mian tuoltiin parturi-kampaamo Blandoksessa ja sain ykkösellä haaveilemani hiukset. Ammattitaitoa, sitä tältä upealta naiselta löytyy ja paljon.


Blandoksesta on tulossa enemmän juttua myöhemmin ja pari muutakin mielenkiintoista yhteistyöpostausta on tulossa vielä tämän vuoden aikana.
Nyt kuitenkin suuntaan meikkipöydän ääreen ja sen jälkeen hurautan töihin.

Mukavaa torstaita kaikille! <3

18 comments:

  1. Replies
    1. Voi kiitos Ansku! <3
      Niiden hienouden takia lasit ylipäänsä on mulla enää - melkein vuoden taistelu niiden huonoudesta sai edes pienen helpotuksen tänään. :D

      Delete
  2. Hahaha, mun oli pakko peittää silmät siinä Aki-Helena-kohtauksessa :D

    Ihanat hiukset! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mä en uskaltanut katsoa torstain jaksoa... :D

      Kiitos Ella! <3

      Delete
  3. apua, mä en oo vielä kerennyt nähä sitä jaksoa ja nyt en kyl tiiä haluanko edes nähdä :D

    ReplyDelete
  4. Upea väri tukassa, sopii mahtavan hyvin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos Satu! <3
      Oon niin tyytyväinen tähän, että tänäänkin on ollut pakko jäädä tuijottelemaan itseä peilistä kaikissa eri valaistuksissa. :D

      Delete
  5. Mä en enää pyst katsomaan Salkkareita, mun mielestä taso on niin laskenut. :p
    Mutta uu, hiukset näyttää upeilta :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oon samaa mieltä, mutta mä en voi vaan lopettaa sen katsomista, en kaikkien näiden yhdessä vietettyjen vuosien jälkeen! :D
      Kiitos Janet! <3

      Delete
  6. Toi eka kuva muistuttaa niin Sini Sabotagea :D
    - Dii

    ReplyDelete
  7. Ahhahha, mun oli pakko laittaa silmät kiinni Akin ja Helenan suutelon ajaksi ja saatoinpa ihan ääneenkin jonkun "eiiiiiiiii":n kiljahtaa. :DDDDDD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mä katsoin eilen tän viikon loput jaksot ja kyllä meinas mennä ruoat väärään kurkkuun, en kestä! :D

      Delete
  8. Hahha salkkareissa kyllä sattuu ja tapahtuu kaikkea nykyään :DD En malta odottaa sitä, että se Marianna jää kiinni! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hei joo, ehkä raivostuttavin roolihahmo koko salkkarien aikana!! Toivottavasti jää PIAN kiinni!! :D

      Delete

« »
Instagram @Reetta_e





Layout by Julia E / Header by Mari H.

Powered by Blogger.