Muoti- & kauneusbloggaajien blogikirppis Salossa

November 27, 2014

Työpaikkani Cecil on muuntautunut tänä vuonna kaksi kertaa blogikirppikseksi. Kolmas ja samalla vuoden viimeinen blogikirppis tekee tuloaan. Olen ihan innoissani kun oon saanut mukaan muutaman sellaisen bloggaajan, joilta olen aiemminkin mukaan tulemista kysynyt, mutta aikataulut eivät olet natsanneet ennen tätä kertaa.

Olen perustanut blogikirppikselle oman tapahtumasivun facebookkiin ja sinne pääset tästä.

Ajankohta on nyt täysin uusi kun päätimme järjestää kirpputorin perjantaina 5.12. klo 15.30-19.00.
Mua jännittää ihan älyttömästi, että miten toi ajankohdan muutos vaikuttaa ihmisten paikalle löytämiseen. Kannattaa seurailla noita facebook sivuja, päivitän sinne viikonlopun aikana tiedon myymään tulevista bloggaajista.

Lämpimästi tervetuloa kaikille tekemään löytöjä! <3














Kuvat: Murat Mutlu

6 comments:

  1. Toivottavasti jengi löytää hyvin paikalle! Harmi ettei me Jennan kanssa tällä kertaa päästy mukaan, koripallo vie voiton :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Näin toivon itsekin! :)
      Joo, se on kyllä harmi kun meni aikataulut ristiin. :(

      Delete
  2. Voi muru, kiitos ihan tuhannesti kutsusta, mutta harmillisesti mulle tuo perjantaipäivä on sula mahdottomuus, kun on vähän pitkä matka sinne. Mutta ehkö toisella kertaa <3 Olisin mielläni kyllä tullut <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi, ihana kuulla että olisit kuitenkin mielelläsi tullut! <3

      Delete
  3. Oi kökkö. En taaskaan pääse, en ole Suomessa. Toivottavasti porukka löytää paikalle ja jos seuraavalla kerralla minäkin ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No kyllä nyt aina yhden reissun voi tämän takia peruuttaa! :D
      Mukavaa reissua ja eiköhän joskus vielä aikataulut natsaa!! :D <3

      Delete

« »
Instagram @Reetta_e





Layout by Julia E / Header by Mari H.

Powered by Blogger.