New love

June 26, 2014

Ehdinkin jo alkuviikosta hehkuttamaan instan puolella tekemääni löytöä.
Vietin maanantain vapaapäivän ystäväni kanssa Turussa. Syömisen jälkeen lähdimme kiertelemään kauppoja ja sitten Hennesillä olinkin jo samantien silmät sydämillä.

Olen ihaillut näitä housuja jo kauan muotikuvista liikkeiden seinillä ja miettinyt, että tuleekohan ne housut koskaan myyntiin oikeasti.
No nyt ne olivat juuri tulleet ja onnellisena kiikutin hosut sovituskoppiin. Kun huomasin housujen lahkeiden vielä olevan tarpeeksi pitkät parin metrin kintuilleni olin niin onnellinen! <3

Kiistelyähän tuo materian tuoma onnellisuus herättää, mutta silti voin myöntää, että kyllä hyvä ostos saa mut aina kovin onnelliseksi. Jos kahdenkympin housut saavat hymyn huulillesi ja silmät sydämiksi niin mielestäni se ei ole väärin.
Hulluksihan tässä maailmassa tulisi jos ei iloitsisi kaikesta, mikä itsestä iloitsemisen arvoiselta tuntuu.


Kuvat: hm.com

10 comments:

  1. Ihanat! Mulla on kans syttyny oikeen semmonen innostus tuollaisiin lepattaviin housuihin :) Ja hei - ihan älyttömän upea tuo costumen stailaus!! Mitä kautta ees bongasit koko homman alunperin ja miten tuo kisa on mennyt tähän asti ja kuinka se jatkuu jos jatkoon pääsee? Oon ihan pihalla ja en jaksanu googletella vaan vaivata sua, sori! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oi, ihana kuulla! <3
      Mä en olisi edes ihan heti uskonut että innostun tästä trendistä kun olin niin varma, että olen ihan liian pitkä tollaisiin housuihin! :)
      Mulla löytyy maaliskuun tai huhtikuun postauksista sellainen postaus, jossa kerron tosta kisasta paremmin ja siellä on kuvia Turussa olleista karsinnoista. :)
      Kisan bongasin ekan kerran radiosta ja sitten menin Costumen sivuille lukemaan siitä lisää.

      Kiitos kovasti, toi ja muut stailaukseni on nähtävissä minikuvina siellä Costumen sivuilla olevassa äänestyksessä.
      Meitä on nyt 21 semifinalistia ja yhteensä viisi jatkaa finaaliin. En tiedä, että koska finalistit selviävät. :)

      Delete
  2. Upeat housut! Tykkään itsekin tuollaisista rennon mallisista ja nuo ovat kyllä aivan ihanat kaikinpuolin :) Hyvä löytö!!

    ReplyDelete
  3. Meikä ja on odottanut ,että nä tulee myyntii.Rakastuin myös heti ,kun näin ne lehdessä.Tuli maanatain postilaatikkoon. :)
    Yleensä en tykkää oikeen mistään hm vaatteista mut nyt on ketju yllättynyt mut täysin.
    Mun täytyy vaa vähän lyhentää sit taas niitä :D

    ReplyDelete

« »
Instagram @Reetta_e





Layout by Julia E / Header by Mari H.

Powered by Blogger.