Coming soon

June 18, 2014

Olin niin suunnitellut, että tänään teen teille ihanan kuvapostauksen blogikirppiksestä. Toisena vaihtoehtona oli Costumen tähtistailaaja kisan yhden kisa-asun esittely. Nyt kuitenkin jouduin tekemään sellaisen ratkaisun, että saatte molemmista aiheista yhdet kuvat nähtäväksi ja mä painun unille.
Olen ollut maanantain ja tiistain aikana yhteensä 26tuntia töissä ja se tosiaan vaatii veronsa pään toimivuuden suhteen. :D

Näiden työmäärien jälkeen tulen aina siihen tulokseen, että se kuuluisa JOKU, ottaa varauksia kalenteriin minun puolestani.
Mutta älkää huoliko, pian on Juhannus ja aion pitää neljän päivän vapaan. Lataan akut oikein kunnolla niin sitten riittää taas energiaa paremmin.

Aamusta suuntaan kohti Helsinkiä. Ihan huippua päästä sinne töihin ystävän kyydillä. Pitääköhän pukeutua toppatakkiin!?
Mun ei pitänyt mainita tosta säästä mitään, mutta jos nyt ton verran kuitenkin.
Onneksi alla olevassa kuvassa paistaa aurinko ja muistan miiten kuuma mulla olikaan noissa vaatteissa. Koitan saada siitä fiiliksestä kiinni, toivottavasti sinäkin onnistut siinä :)



Energistä keskiviikkoa kaikille! <3

Mun keskiviikon kuulumisia voi muuten kätevästi seurata instagramista nimimerkillä @reetta_e

4 comments:

  1. Ihana tuo ylimmäisen kuvan stailaus! Ja harmittaa edelleen, etten päässyt käymään kirpparilla. Ohjelmaa vaan oli ihan liikaa vaikka kuinka järkkäillä, niin sovitut menot vetivät lauantain täyteen.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos Dahlia! <3
      Älä ole murheissasi, suunnitelmissa olisi uusi kirppis syyskuulle niin toivottavasti pääsisit silloin käymään. <3

      Delete
  2. Vau! Miten upea stailaus! Olisi kyllä mahtavaa päästä sun stailattavaksi, mä kun olen niin huono pukeutuja.
    Mä kans olisin halunnut päästä sun kirpparille. Harmi kun oli niin kaukana :p Upea sinä <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos Janet! <3
      No mähän lähden stailaamaan sua koska vaan - olis kivaa!! :) Milloin treffataan ja missä? :D
      Joo, vähän turhan paljon tota välimatkaa. :(

      Delete

« »
Instagram @Reetta_e





Layout by Julia E / Header by Mari H.

Powered by Blogger.