Kesäkuun LivBox

July 8, 2013

Olen vähän myöhässä tämän postauksen kanssa, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
Päätin keväällä aloittaa LivBoxin tilaamisen, koska se vaikutti kiehtovalta jutulta. Ensimmäisen boksini sain toukokuussa ja uusin tulee varmaankin tällä viikolla.

LivBox on ehdottomasti kuukauden piristäjä - se pitää sisällään kosmetiikkaa. Välillä on ihan normaalikokoisia pakkauksia ja osa tuotteista taas ihania pieniä testerikokoja.

Voit tutusta LivBoxiin paremmin sen omilta nettisivuilta ja myös boksin tilaus onnistuu sieltä: https://www.livbox.fi/.

Onko joku muukin jäänyt koukkuun tähän joka kuukautiseen yllärilaatikkoon?

LB:n pakkaustapa on ihana. Miten se tuntuukaan niin ylelliseltä kun saa avata jotain, mikä on kääritty silkkipaperiin. Silkkipaperi on joka kuukausi erivärinen. <3










6 comments:

  1. Mä tilasin tänään LivBoxin kolmeksi kuukaudeksi :) Aika jännä juttu, että vähän tämän postauksesi lukemisen jälkeen kävin facebookissa (jota en siis todellakaan käytä usein), ja silmääni osui LivBoxin tarjous, jolla saa 3 kk:n tilauksesta 10 euron alen :) Koodi on "Piristys", jos joku haluaa boxia kokeilla.

    Hassua, sillä en edes tiedä, miksi mulle sellainen päivitys/mainos/mikälie on tullut. Nyt kuitenkin elo-, syys- ja lokakuussa mulle tulee paketti :) Saa nahdä, mitä tykkään tuotteista. Ainoa juttu, joka mua vähän tuossa häiritsee, on se, etteivät kaikki saa samoja tuotteita. Saattaa harmittaa, jos kuulee, että joku on saanut jonkun kivan tuotteen , jota omassa paketissa ei ollut. Hehe, ainakin täällä päässä kateellisuus voi puskea aika helposti esiin ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hei jee, vähän kiva juttu! :)
      Bongasin itsekin tänään facesta ton tarjouksen niin pistin jakoon blogin fb-sivuille.
      Yksi asiakas oli ainakin jo innostunut ton boksin heti postauksen jälkeen tilaamaan.
      Tänään tuli Heinäkuun boksi. Oli kivan erilainen kuin kaksi aiempaa boksiani.

      Niin joo, en edes muistanut tota. Mutta ne tuotteethan jotenkin valitaan sen mukaan, että mitä olet kysymyksiin vastaillut. Eli periaatteessa pitäisi tulla juuri ne itselle parhaimmat jutut sieltä! :D

      Delete
    2. Joo mä kävin kyllä heti täyttämässä sen kauneusprofiilin. Toivottavasti osuu sopivia tuotteita :) Eikä ehkä kannata käydäkään kurkkimassa sieltä sivuilta, mitä paketista olisi voinut tulla.. Käyn kuitenkin!

      Oliko heinäkuun boksissa kivoja, sulle hyviä juttuja? :)

      Delete
    3. Totta, kannattaa vaan päättää, että ne oman boksin jutut on just ne parhaat! :)

      No toi heinäkuun boksi ei ollut ihan mikään mun lemppari. Siinä oli hiusjuttuja joita saa marketista. Mulla on liikkeessä kampaamosarjojen tuotteita ja niitä sitten tulee itsekin käytettyä. Mutta tottakai testaan noitakin ja laitan sitten vaikka ne eteenpäin. :)
      Kivana yllärinä oli boksissa hiusvalkki, jollaista olen useaan kertaan meinannutkin ostaa.

      Delete
  2. Heij! Miten oon elänyt tämmösessä media hiljaisuudessa, etten ole ollut tietoinen tälläisestä Livboxista. Kuulostaa ja näyttää ihan super mahtavalta jutulta! Mun täytyy ehdottomasti käydä tutustumassa tähän tarkemmin! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apua, onneksi asia tuli nyt korjattua! :D
      Kannattaa kyllä tutustua ja nyt siihen tilaukseen on alennuskoodikin käytössä. Linkitin sen eilen blogin fb-sivuille. Niille sivuille löydät suoran linkin tuosta sivupalkista. :)

      Delete

« »
Instagram @Reetta_e





Layout by Julia E / Header by Mari H.

Powered by Blogger.