Kiireen uuvuttama

May 27, 2015

Inhoan kiirettä - kukapa siitä tykkäisi. Viikko on vasta tiistaissa ja tunnen oloni väsyneeksi jo nyt. Olen kuitenkin valinnut itselleni työn, jossa töitä on tehtävä silloin kun niitä on tarjolla. Yksityisyrittäjällä ei pahemmin ole varaa valita. Vaikka olin jo asennoitunut tämän viikon pitkiin päiviin niin jotenkin se kaksitoista tuntisten päivien rankkuus on päässyt yllättämään. Kiireen lisäksi energiavarastojani syö kovalla kädellä myös siitepölyallergiani. Herääminen on vaikeaa, ääni on painuksissa ja kurkku kipeänä. Nappia nassuun, kolmekymmentä aivastusta putkeen ja paketillinen nenäliinoja käyttöön niin johan alkaa tämänkin tytön päivä käynnistyä. :D

Mutta oikeasti, vaikka nyt vähän jo ehdin valittamaankin, niin olen silti äärettömän kiitollinen siitä, että minulla on töitä ja vieläpä sillä alalla jonka ihan itse olen saanut valita. Itsestäänselvänä kun tällaisia asioita ei saa pitää. Ja koska haluan taas huomenna mennä reippaana töihin niin otan nyt hetken aikaa itselleni jonkin hömppäsarjan parissa ja sitten suuntaan unille.

Tämä viikko on todella työntäyteinen monille, koska viikonloppuna juhlitaan valmistuvia ja se työllistää monia. 

Toivotankin mukavia työpäiviä kaikille tämän viikon ahertajille! ♥

Ps. Muistakaahan osallistua ACO Limited Edition arvontaan ja mä palaan seuraavaksi sitten asukuvilla Magnumin kemujen lookkiin liittyen, josta esimakua alla.


SEURAA BLOGIANI: BLOGLOVIN | FACEBOOK | BLOGILISTA |INSTAGRAM

6 comments:

« »
Instagram @Reetta_e





Layout by Julia E / Header by Mari H.

Powered by Blogger.