Vaikeus keskittyä

September 23, 2015

Syksy on tuonut tullessaan inspiroivan kattauksen kaikkea uuttaa muodin ja kauneuden puolesta pressitilaisuuksien merkeissä. Uutena juttuna on myös se, että syyskuun ajan mua on vaivannut jonkinlainen keskittymishäiriö tämän blogin teon suhteen. Kamera pursuaa matskua ja kännykän muistiinpanot on täynnä postausideoita, mutta minä en vaan saa keskityttyä, vaikka kuinka haluaisin. Tämä syksy on käynnistynyt jotenkin turhankin helposti, eikä mielessä ole kummitellut 24/7 armoton kesäikävä. Ehkä oireilenkin tänä vuonna tällaisella uudella tavalla syksyn alkaessa. Sillä siitä asti kun palasin lomaltani, on tämä piinaava keskittymisen vaikeus kalvanut mieltäni.

Olen kuitenkin päättänyt, että tästä on päästävä yli ja siksi istunkin nyt tässä koneella, vaikka hetken jo tuumin Hottisten katsomista. Sitähän aina sanotaan, että ongelmat ratkeaa kun niistä puhuu. Toivonkin, että tämän postauksen julkaistuani olisi kolme viikkoa kestänyt ongelma tiessään. #toivossaonhyväelää

Olen huomannut itsessäni myös syksyn myötä sellaisen asian, että en saa jotenkaan aikaiseksi mitään. Asiat vaan jäävät ärsyttävästi roikkumaan ja loppupeleissä olen ihan lirissä, kun aikataulut paukkuu. Nyt saan tämän saamattomuuteni takia jännittää, että ehtiikö tilaamani uusi maksupääte liikkeeseeni ajoissa, kun vanhan päätteen toiminta lakkaa jo ihan pian. Tällaisen asian pitäisi olla prioriteettilistalla ihan ykkösenä, mutta mä uskon näköjään vähän liiankin sinisilmäisesti siihen ärsyttävään "kaikella on tapana järjestyä" lausahdukseen.

Mihin mun keskittyminen on sitten näiden kuluneiden kolmen viikon aikana riittänyt? No kaikkeen maailman turhimpaan. Kuten itsensä sivistäminen kaikilla mahdollisilla hömppäohjelmilla, joista aivoja syövyttävimpänä kammokkeena mainittakoon jo toistamiseen tässä postauksessa Hottikset. Mä oon itse asiassa niinkin keskittynyt tähän ohjelmaan, että siitä on tulossa ihan oma postauksensa.

Täytyy todeta, että tämä syksy on käynnistynyt niin vahvasti, että taidan nyt mennä vaan nukkumaan. Oletusarvona on se, että yön aikana kaikki korjaantuu, koska olen nyt sanonut kaiken ääneen ja huomisesta alkaen pääsen aloittamaan syksyni vähemmän levottomissa meiningeissä.
Löytyykö ketään kohtalotoveria jakamaan kanssani näitä mainitsemiani juttuja? 

Kauniita unia ihanat! ♥


SEURAA BLOGIANI: BLOGLOVIN | FACEBOOK | INSTAGRAM

1 comment:

  1. […] liian nopeasti vaihtuva tahti ovat saaneet aikaan sen keskittymisen vaikeuden, josta aiemmin teille kirjoittelinkin. Monena päivänä sää on myös ollut niin epätavallisen lämmin, että on pitänyt oikein […]

    ReplyDelete

« »
Instagram @Reetta_e





Layout by Julia E / Header by Mari H.

Powered by Blogger.