Tea time with detox tea

February 21, 2015

SAMSUNG CSC


Rakkauteni teetä kohtaan tuntuu vain kasvavan. Meillä on kotona aina useita teelaatuja: valkoista-, vihreää- ja mustaateetä. Minulla on todella herkkä vatsa ja kärsinkin joskus sen kipuilusta aika paljonkin. Sitten aloin juomaan päivittäin vihreää teetä ja ne ärsyttävät vatsakivut jäivät siihen. Olen siis enemmän kuin vakuuttunut siitä, että teen terveydellisistä vaikutuksista ei olla kirjoitettu turhaan.


Siitä on varmaan parisen vuotta kun maistoin ensimmäisen kerran Kusmin detox teetä. Ihastuin sen erilaiseen makuun samantien. En ainakaan vielä ole löytänyt sitä teetä Suomesta, mutta ainakin Viking Linen valikoimista juuri tätä detox makua löytyy.


SAMSUNG CSC


Piipahdin torstaina ihastelemassa  Salon Punnitse ja Säästä kaupan mahtavaa teevalikoimaa. Ystävällinen myyjä kertoi, että detox teet ovat kasvattaneet suosiotaan ja niitä löytyikin useammalta eri merkiltä. Kusmin detox tee on haudutettavaa teetä, joten päätin kokeilla detoxia pussi versiona. Valitsin Pukkan detoxin ihan siksi, että pakkaus oli niin kaunis. Kun kotona avasin teen niin huokailin ihastuksesta - teepussitkin oli pakattu niin kauniisti.


Tämä tee ei sisällä kofeiinia, koska se on yrttiteetä. Vaikka teepussin pitäisi mukissa koko teen juonnin ajan ei teestä voi mitenkään tulla kitkerää. Olen myös huomannut, että detox tee ihan oikeasti kiihdyttää aineenvaihduntaa.


Onko detox tee teille ennestään tuttua? Tai lähteekö nyt kokeiluun?


Leppoisaa lauantaita kaikille! <3


SAMSUNG CSC


SEURAA BLOGIANI: BLOGLOVIN | FACEBOOK | BLOGILISTA |INSTAGRAM

12 comments:

  1. Mä oon niin jämähtänyt niihin Clippersin reilun kaupan tuotteisiin! NIin parhaita. Pitäisi varmaan testata joskus muitakin.. :D

    ReplyDelete
  2. Mä oon kans niitä maistanut, mutta mua ärsyttää ne limaset pussit ilman narua niin paljon, etten pysty enää ostamaan niitä. :D

    Mutta siltä merkiltä löytyy myös detox teetä! :)

    ReplyDelete
  3. Punnitse&Säästä on niin ihana! Voisin kierrellä siellä tuntikausia tutkimassa kaikkia niitä juttuja ja varsinkin sitä teevalikoimaa <3 Mulla on tällä hetkellä käytössä ensimmäinen detox-teeni, joka on yogitealta ja oon kyllä tykännyt :) Seuraavaksi kokeilen sitten ehkä tätä pukkaa :)

    ReplyDelete
  4. Detox teetä en ole vielä tullut kokeilleeksi, pitäisikin ostaa! Muuten teetä kuluu täällä kyllä paljon, niin vihreää, mustaa kuin valkoistakin :)

    ReplyDelete
  5. Mulle onkin toi Yogitea sitten taas ihan vieras, täytyy pitää merkki mielessä! :)

    ReplyDelete
  6. Uskon, että tykkäät kun tässä samanalaisia tee ihmisiä ollaan,hih! :)

    ReplyDelete
  7. Pukka detox tee on todella hyvänmakuista ja mielestäni pissalla sai käydä jatkuvasti. Viime kerralla punnitse ja säästä-kaupasta oli tuo detox tee loppu joten kokeiluun lähti pukkan joku muu tee ja sekin on älyttömän hyvää. :)

    ReplyDelete
  8. Joo, toi on niin totta! Tätä ei kannata juoda sellaisena aamuna kun suunnitelmissa on vaikka kauppojen kiertely. :D

    Ootko sattunut maistamaan sitä Pukkan Chai teetä? Se kiinnostaisi mua kovasti. :)

    ReplyDelete
  9. Meillä on Detoxia (Pukkaa ja muuta) juotu jo monia vuosia (varmaan ainakin 4-5). Itseasiassa pieni kyllästyminen on jo ennättänyt iskeä. Nyt mulla on tehokäytössä Heikkilän Yrttitilan minttutee ja Tulsi Brahmi- tee. Mies juo paljon kamomilla-teetä. Lisäksi Pukkan vihreä tee + Brahmi on hyvää!

    ReplyDelete
  10. Tuollaisesta Brahmi teestä en ole kuullutkaan, minkä tyylistä teetä se on? :)
    Täytyy kyllä pitää tuo Brahmi mielessä!

    ReplyDelete
  11. Hei, selailin blogiasi ja törmäsin tähän postaukseen. Juuri helsingissä vierailleena törmäsin kusmin detox teehen neuhausissa, jos siis vielä kaipaat sitä :)

    ReplyDelete
  12. Hei kiitos tuhannesti Helinä, kyllä mä sitä edelleen kaipailen ja oma purkki on jo jokin aika sitten kulutettu loppuun. <3
    Menen ensi viikolla Helsinkiin niin käyn ehdottomasti silloin tsekkaamassa tuon Neuhaussin! :)

    ReplyDelete

« »
Instagram @Reetta_e





Layout by Julia E / Header by Mari H.

Powered by Blogger.