TOMMY X GIGI SUNNIES

September 28, 2016

Mistä muotimaailma puhuu nyt? No ainakin Tommy Hilfigerin ja Gigi Hadidin yhteistyömallistosta. Malliston ihanat vaatteet ja asusteet ovat piirtyneet myös minun verkkokalvoilleni. Harkitsin jo vakavasti mallistosta yhden takin (jäätävä yllätys) tilaamista. Klikkasin sen jo ostoskoriin, mutta sitten silmäni osuivat vaatepinoon, joka odottaa kirppikselle pääsyä. Pinossa on useampi takki, varsinkin sellaisia pörröisiä ja ei niin pitkiä takkeja. Rakastan tällaisia takkeja, mutta en osaa käyttää niitä jos ne eivät ole kunnolla oversize tyylisiä. Niinpä jätin Gigi takin tilaamatta ja unohdin malliston, mutta vain hetkeksi.

Nimittäin eilen sähköpostista löytyi meili, jossa esiteltiin TOMMYXGIGI lasimallisto. Multa oli kokonaan mennyt ohitse aiemmin, että mallistoon kuuluu myös aurinkolaseja. Ja taas löysin itseni Zalandon sivuilta malliston juttuja, tällä kertaa lähinnä aurinkolaseja, tuijotellen. 


Mä aina ihastun ton mallisiin aurinkolaseihin, mutta aika harvoin ne kuitenkaan sopii mun kasvoille. Suurin syy on varmaan se, että tästä osoitteesta ei löydy noita Gigi Hadidin upeita kulmakarvoja. Niinpä en painanut sitä tilaa nappulaa vielä, vaan sovin että käyn jossain kohtaa lainaamassa laseja kuvauksiin ja sitten jos en edelleenkään pääse niistä yli, niin on varmastikin toimittava. Jätän ton Zalandon sivun silleen varmuudeksi suosikkeihin.

Ja nyt kun oon hehkuttanut jotain näin paljon, niin mun on kuitenkin varauduttava siihenkin vaihtoehtoon että noi arskat ei vaan sovi tähän naamaan yhtään tai sitten se pahempi vaihtoehto olisi se, että ne sopii, mutta ne on jo ehditty myydä loppuun. 






Mene ja tiedä, mutta teiltä kysyisin nyt ihan ekana, että kumman väriset näistä aurinkolaseista on teidän mieleen? Entä oletteko sattuneet hankkimaan jotain tästä Tommy X Gigi -mallistosta?

 Tällaisia suuria ajatuksia heti keskiviikko aamusta. 

Ihanaa päivää kaikille!❤︎

XX Reetta



6 comments:

  1. Mulla on noi aurinkolasit, suosittelen ;)

    ReplyDelete
  2. Itse oon stockkalla törmännyt yhteen ihanaan gigin malliston neuleeseen, tosin se ei mun budjettiin tällä hetkellä mahdu mutta se olis aivan ihana nyt syksyksi <3 ja varmasti lämmin.

    ~ Jasmin N
    littlethingswithjassy.blogspot.fi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stockallahan on aina välillä niitä -20% juttuja muodin tuotteista niin sun täytyy odottaa semmosta ja sitten iskeä kiinni, heh! :D

      Delete

« »
Instagram @Reetta_e





Layout by Julia E / Header by Mari H.

Powered by Blogger.