90'S VIBES

September 19, 2016

Uusi viikko on lähtenyt käyntiin todella energisesti. Ahdistus nimeltä auto ja siihen liittyvät jutut saivatkin uuden ja paremman suunnan. Helpottunut olo sai suun hymyyn ja varasin itselleni perjantaiksi kampaajan. Tuntuu siltä, että tästä tulee hyvä viikko. Töiden jälkeen suuntasin ekan kerran ikinä joogaan. Ollaan äidin kanssa puhuttu ikuisuus, että pitäisi käydä testaamassa joogaa ja tänään se päivä viimein koitti. Jos ihan rehellisiä ollaan niin olin hyvin, hyvin, huono, mutta en aio luovuttaa vaan suuntaan kyllä tuolle joogatunnille toistekin. Toki vaatetus täytyy miettiä aivan uusiksi. Terkuin meitsi, joka lähes tukehtui hupparinsa uumeniin.

Mutta se kuulumisista, koska otsikko kertoo, että mikä se mun oikea asia just tänään on. Se on se, että oon hurahtanut huolestuttavan voimaakkaasti ysärimeininkiin. Musiikkimakuni on ollut ysäriin taipuvainen aina, mutta tyyli on kyllä tässä välissä ollut jotain muutakin kuin ysäriä. Nyt huomaan imeväni isosti vaikutteita vanhasta kunnon ysärityylistä. 

Työpöydälläni on läjä kuvia joita aloin käymään läpi asukuvapostaus ajatuksissani. Tarkoitus oli hehkuttaa täydellistä takkibongaustani, mutta yhden kuvan kohdalla vaan pysähdyin tuijottamaan itseäni ja aloin hihittämään. Koska oikeesti, toi kuva on niin selkeä 90's vibes, että ei mitään järkeä. Jollain hassulla tavalla mulla tulee tästä kuvasta mieleen ala-asteen viidennen tai kuudennen luokan luokkakuvani, koska choker. Yhdistän myös vaalealla mattapunalla meikatut huuleni jotenkin voimakkaasti ysäriin. Ja sitten vielä yksi sana: body. 
Se ei sen kummemmin selittelyjä kaipaa ja juurikin noi kaikki nyöritys sun muut leikkaukset tämän hetken paidoissa, topeissa ja bodeissa ovat koukuttaneet mut täysin.

Miten on, onko ysärityyli iskenyt teihin? Entä mitäs tykkäätte tästä mun 90's vibes lookista?

Ihanaa uutta viikkoa kaikille!❤︎
XX Reetta


 Kuva: Henriikka / We Love Sundays

4 comments:

  1. Hei kaunotar, ei joogassa voi olla huono. Se on ihaninta ♡

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tiiätkö kyllä musta tuntui että oon hyvin huono, koska oon niin jäykkis! :D
      Huominen jää väliin flunssan ja töiden takia, mutta viikon päästä meen testaamaan uusiksi. :)

      Kivaa uutta viikkoa ihana! <3

      Delete
  2. Mä en oikeastaan huomaa tuossa mitään ysäriä. Ehkä modernisoituna kyllä, mutta ei kovinkaan paljon pistä silmään. Muuten kyllä todella hyvä asu! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No ehkä se moderni ysäri on sitten se mun juttu, heh! :D

      Kiitos, kiva kuulla että tykkäsit asusta! :)

      Delete

« »
Instagram @Reetta_e





Layout by Julia E / Header by Mari H.

Powered by Blogger.