Kohti viikonloppua

January 29, 2016

Oikeesti, mihin nää viikot katoaa!?

Just oli maanantai ja nyt on taas perjantai. Tää viikko on ollut kyllä jotenkin ihan superi sen jäätävän maanantain jälkeen. Energiaa on riittänyt vaikka ja mihin, mutta kotona en ole ehtinyt olemaan lähes lainkaan. Sen verran, että tiistaina tsekkasin X-Filesin paluun. Luoja, oon niin koukussa nyt sitten siihenkin sarjaan.

Töiden lomassa oon ehtinyt käymään mielenkiintoisissa presseissä ja nyt vaan odotan, että olisi viikonloppu ja pääsisin jakamaan infoa teillekin. Juttua on tulossa niin muotiin kuin kauneuteenkin liittyen. Ja tää kauneus juttu on jotain niin parasta, sillä se liittyy hiuksiin ja on todellakin kaikista testaamistani jutuista ihan paras ikinä.

Tällä hetkellä istun bussissa matkalla Helsinkiin. Aloitan päiväni Marlies Dekkersin lanseerauksella ja sitten suuntaan töihin. Oon jotenkin niin täynnä intoa kun ne jäätävät pakkaset viimein loppuivat. Kylmyys on kyllä se mun pahin vihollinen, koska se jotenkin nakertaa mun kaikki energiavarastot ihan nollille asti.
Toivotan teille kaikille ihanaa perjantaita ja kuullaan taas pian! ♥




SEURAA BLOGIANI: BLOGLOVIN | FACEBOOK | INSTAGRAM

2 comments:

  1. Ihan huippua että aika kuluu koska kevät lähestyy ja valo lisääntyy, jeij! ♡

    ReplyDelete
  2. No toi on muuten todella hyvä pointti! :)

    ReplyDelete

« »
Instagram @Reetta_e





Layout by Julia E / Header by Mari H.

Powered by Blogger.