Kaunein sormus ikinä

January 24, 2016

Muistan edelleen todella selvästi ikuisuus sitten tulleen Sinkkuelämää jakson, jossa Carrie sai nimettömäänsä kauneimman sormuksen ikinä. Kaikkien näiden vuosien jälkeen olen edelleen sitä mieltä, että juuri sellaisen sormuksen haluan itsellenikin, jos joskus nimettömääni sormuksen sijoitan.

Keskiviikkona käväisin Polhemilla järjestetyssä Kohinoorin pressissä ja bongasin sieltä Carrien tyylisen sormuksen. Olihan niissä toki paljonkin eroja, mutta idea oli se sama, että ohut sormus ja iso kivi.♥ Rakastuin sormuksen värimaailmaan täysin - ruusukultaa, säihkettä ja haalean vaaleanpunainen kivi.

Veikkaanpa, että tämän postauksen lukijoista en todellakaan ole ainut, jonka mielestä tuo sormus on UPEA. Vai olenko?

Paikalla oli myös Kohinoor-muotoilija ja -kultaseppä Assi Arnimaa, jolta vähän kyselinkin, että millaisen prosessin sormus käy läpi, ennen kuin se on siinä sormessani. Siis tottakai oli ihan pakko sovittaa sitä kaunista sormusta. Onneksi se oli itselleni sen verran iso, että ei ollut pelkoa sormuksen jumittumisesta. Sormuksen kokeilu kun on välillä aika tuskaista hommaa, jos sitä ei meinaakaan saada pois. Mun tuurilla on lähestulkoon ihme, että näin ei käynyt tällä kertaa.
Näiden kuvien myötä toivotan teille hempeää ja herkullista sunnuntaita! ♥







SEURAA BLOGIANI: BLOGLOVIN | FACEBOOK | INSTAGRAM

8 comments:

  1. Mua niin harmittaa, etten ehtinyt poiketa tuolla. :(

    ReplyDelete
  2. Voi ei! :(

    Toivottavasti sait ripauksen kevään tuntua tän postauksen kautta - sellainen keväisen kepeä fiilis meinaan jäi tuosta tilaisuudesta. :)

    ReplyDelete
  3. Oi oi oi! ♥ Mattiiiiiiiiiiii... just tuollainen voisi mun vihkisormus olla! ;D

    ReplyDelete
  4. On kyllä niin ihana sormus!! Oon viime aikoina innostunut tsekkailemaan kihlasormuksia, vaikkei kihlaus kyllä oo viä ajankohtaista, mutta toi on just sellanen mun tyylinen, samankaltainen mitä oon muitakin katsellut! Täytyy laittaa korvan taakse :D

    ReplyDelete
  5. Haha, joko Matti on silleen niinku vahingossa nähnyt tän postauksen? :D

    ReplyDelete
  6. Joo, jätä ihmeessä tämä sormus mieleesi, sillä se oli todella kaunis sormessa! :)

    ReplyDelete

« »
Instagram @Reetta_e





Layout by Julia E / Header by Mari H.

Powered by Blogger.