Ripaus raitaa

February 25, 2013

Olin ihan unohtanut, että kuvasin tämän asun reilu viikko sitten. Tänään asia muistui mieleeni kun siirsin järkkäriä siivousurakkani tieltä.

Kevään lähestyessä se iskee- innostuis raitoihin meinaan. Nyt olen jo vähän oppinut, että valitettavasti tässä osoitteessa raidat usein jäävät kaappiin. Himoitsen niitä, mutta sitten en kuitenkaan osaa käyttää.
Ainut raitavaate jota olen käyttänyt paljon on Samujin raitamekko. Mekkona en voi sitä käyttää ilman erillistä pidempää alustoppia tai jotain muuta, koska olen liian pitkä siihen. Olenkin tykännyt käyttää sitä välillä myös housujen kanssa. Samujissa sitä raitaa on juuri sopivasti, eikä liian tiuhaan. Myös värimaailma on mieleinen ja klassinen.

Olen huomannut, että sinisen ja vihreän vaatteen kanssa sopii älyttömän hyvin oranssi huulipuna. Se piristää tummaa värimaailmaa mukavasti.
Mihin sitä nainen ilman huulipunaa joutuisikaan?







Huulipuna, Make-Up Studio
Huivi, Mulberry
Neule, Zara
Paita, Samuji
Housut, Dr. Denim

No comments:

Post a Comment

« »
Instagram @Reetta_e





Layout by Julia E / Header by Mari H.

Powered by Blogger.