WEEKEND

February 6, 2016

Mitäs teidän viikonloppuun kuuluu?

Itse olen tänään viettänyt kotipäivää ja se on tullut kyllä niin tarpeeseen. Aamulla ei tarvinnut herätä kellon soittoon, eikä muutenkaan mitään pakollista ohjelmaa tälle päivälle ole ollut. Oon kerrankin saanut aikaiseksi kaikkia perus kotijuttuja ja nyt kotona onkin ihana puhtaan pyykin tuoksu. Olen totaalisen koukussa meidän vaaleanpunaiseen strawberry lily kiss huuhteluaineeseen, joka tuoksuu niin ihanalle.

Sain muuten vihdoinkin aikaiseksi kuvata ja listata facen kirppisryhmiin myyntiin jotain vaatteita. Tämä on pitänyt tehdä ainakin kuukauden ajan. Onneksi nyt meni hermo tohon myyntiä odottaneeseen kasaan ja päätin viimein toimia. Toivottavasti saisin ne pian myytyä. Oon jotenkin hirveän laiska myymään kohteitani aktiivisesti noissa ryhmissä ja helposti jopa unohdan, että olen jotain ryhmiin laittanut myyntiin.

Eilen katsoin viimeiset jaksot Making a Murderer sarjasta ja jotenkin siitä jäi niin ahdistunut olo. Olisin niin toivonut jotain toisenlaista viimeistä jaksoa sarjalle, mutta onneksi sentään sarjan inhokki syyttäjäni sai vähän lokaa omaankin niskaansa.

Olisko muuten teillä jotain hyviä sarja suosituksia?

Mun lauantai-iltojen lemppariksi on noussut Haluatko Miljonääriksi ja sen alkua tässä jo odottelenkin. Oon kyllä niin mummoutunut, heh!

Olen muuten vähän pahoillani näistä tämän postauksen kuvista, jotka kameran muistikortilta bongasin. Meinaan jos teillä ei vielä ollut herkkuhimoa tähän viikonloppuun, niin näiden kuvien jälkeen luultavasti se iskee. Tollaset maustetut popparit on ihan liian hyviä. Jos et ole koskaan maistanut, niin ei kannata maistaakaan, koska ne koukuttaa ja pahasti!
Mukavaa ja herkullista viikonloppua teille kaikille! ♥







SEURAA BLOGIANI: BLOGLOVIN | FACEBOOK | INSTAGRAM

No comments:

Post a Comment

« »
Instagram @Reetta_e





Layout by Julia E / Header by Mari H.

Powered by Blogger.