#livboxtyyli

November 9, 2013

Muutama viikko sitten bongasin instagramista LivBoxin järjestämän viikonloppu kisan.
Ideana oli lisätä instagramiin kuva omasta viikonlopun tyylistä ja merkitä se #livboxtyyli. Minulla sattui olemaan kännykässä kuva viikonlopun asusta, jonka ystäväni oli juuri edellisenä iltana ottanut. Osallistuin ehdottomasti. Palkintona kerrottiin olevan kosmetiikkapaketti.

Osallistuin kisaan tällä kuvalla:


Kannatti osallistua, sillä täällä kirjoittelee tätä postausta iloinen kosmetiikkapaketin voittaja. :)
Voittoani oli perusteltu näin: " Perusteluna upea viikonlopun rento mutta tyylikäs lookki syksyiseen säähän. Ja tuo turkki! Onnea!!"

Napsin teille muutaman kuvan palkinnon sisällöstä:






Herkullista viikonloppua kaikille isänpäivän merkeissä! <3

ps. kuvissa näkyvä hopeinen tuikkupurkki on vain kuvausrekvisiittaa. :D

4 comments:

  1. Vau, onnea :) Ootko koskaan kokeillut tuollaisia magneettilakkoja? Mulla odottelee laatikossa muutamakin kiva sävy, mutten jostain syystä ole vielä kokeillut. Olisi kiva kuulla, mitä tykkäät noista :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos! <3
      En oo koskaan kokeillut, mulla on aina geelaukset niin ei oikein ole kynsilakoille käyttöä. Tai no joo, varpaita lakkailen aina välillä.
      Ehkä teen noista lakoista arvonnan tänne tai laitan muuta kautta eteenpäin. Todella kauniita värejä, mutta tiedän ettei itse tule käytettyä.
      Mutta kun olet kokeillut, niin kerro ihmeessä, että miten ne toimivat ja voiko niitä käyttää ihan tavallisen kynsilakan tapaan ilman magneettia? :)

      Delete
    2. Mulla on yksi tuollainen China Glaze (kullan sävyinen) ja lisäksi jotain eBaysta tilattuja halpiksia, ja myös erilaisia magneetteja. Uskon, että noita voi kyllä käyttää ilman magneettiakin. Varsinkin tuo toinen vasemmalta näyttää kauniilta :) Täällä ainakin on yksi innokas turhen lakkojen vastaanottaja :D

      Ai niin, oon ihan unohtanut kysyä - oliko se H&M:ltä kesällä tilaamasi maksimekko sopiva? :) Olen aina välillä odottanut, tuleeko siitä asukuvia, vai oliko se kuitenkin väärän kokoinen.

      Delete
    3. Ehkä mun täytyy valita noista kivoin sävy ja testata sitä varpaankynsiin ennen viikonloppua. Lauantaina on suuntana Helsinki ja Indiedaysin blogitapahtuma + awardsit - jokuhan saattaa mun varpaat nähdä sukkahousujen ja kenkien läpi. :D

      Hei joo, kyllä mä sitä ehdin siinä loppukesästä vielä jokusen kerran käyttää. Valitettavasti kamera ei ollut niinä kertoina koskaan mukana, mutta ensi kesää odotellessa. <3
      Onhan se vähän iso = aika avara kaula-aukko, mutta ihanan rento ja mukava päällä, kunhan muistaa olla kumartelematta!! :D

      Delete

« »
Instagram @Reetta_e





Layout by Julia E / Header by Mari H.

Powered by Blogger.