NEW BABY LIPS

February 23, 2017

Kosmetiikka on aina kiinnostanut mua paljon. Meikkaaminen on ollut yksi intohimoistani jo vuosia. Rakastan sitä kun on aikaa meikata ja voi testailla vaikka viittä kuultopuuteria päällekkäin. Meikattu, mutta silti kuulas iho on se, jota erilaisilla hohtotuotteilla tavoittelen. Välillä onnistun, välillä en, mutta ei se ole niin vakavaa, koska meikkaaminen on ennen kaikkea kivaa. 

Koska työskentelen kynsien ja ripsien parissa niin ajattelin kauan, että pidän meikit sun muut kauneuteen liittyvät jutut poissa blogista. Halusin erottaa työn ja blogin selkeästi toisistaan. Nyt alan pikkuhiljaa kuitenkin kääntämään kelkkaani sen suhteen. Olen tullut siihen tulokseen, että kosmetiikka tulee nousemaan osaksi blogiani muutenkin kuin vaan satunnaisilla empties -postauksilla. Miltä tämä ajatus teistä kuulostaa?

Olen meikannut aina ja vaatteiden lisäksi kulutankin rahani pitkälti kosmetiikkaan. Toki saan sitä myös blogin kautta testattavaksi, mutta kyllä mulla on niitä sellaisia lemppareita, joiden ostamista en varmaan ikinä lopeta. Ja uutuudet, ne viehättää aina. Saatika maininta: limited edition.

Mutta joo, nyt voisin vaikka oikeasti hypätä ihan siihen otsikon aiheeseenkin ja jatkaa näitä muita tarinointeja sitten toisen kerran. Sain vuoden alussa testiin uusia Baby Lips tuotteita, jotka ovat viime kuun aikana ilmestyneet kauppoihin. 

Olen testannut Baby Lipsin tuotteita aiemminkin. Yhtä nudea huulirasvaa rakastin, mutta mun huulet eivät oikein tykänneet siitä. Suloiset uudet Baby Lipsit nähdessäni olin kuitenkin valmis antamaan uuden mahdollisuuden. Olen meinaan vähän salaa ihastunut huulivoidekyniin. Ne on niin käteviä osana arkimeikkiä. Tykkään näyttävistä huulimeikeistä, mutta vaikkapa töissä mulla ei ole aikaa tutkailla, että onko huulimeikki vielä siisti. Vaadin tuotteelta myös sitä, että voin lisätä sitä nopeasti ja samalla toivon siltä myös kosteutusta. 

Baby Lipsin uudet huulivoidekynät ovat vastanneet näihin odotuksiin ja olenkin nyt paljon käyttänyt töissä neutraalia Creamy Caramel sävyä. Nämä huulivoidekynät ovat yllättäneet mut täysin pigmentillään ja myös sillä, että huulet eivät ole oikeasti tuntuneet yhtään kuiville. Toinen lempparini on sopivan kirkas Sugary Orange. Sillä saa ihanasti väriä kasvoille. 

Toinen Baby Lips uutuus on mintulta tuoksuvat huulivoiteet. Niistä tykästyin sävyyn Peppermint Pink. Se on lähes väritön, mutta tuo kivaa hehkua vaikkapa huulipunan päälle. 

Iso plussa näissä tuotteissa on ehdottomasti pakkausten houkuttelevuus. Söpöt pakkaukset kiinnittävät ainakin oman huomioni. 

Oletteko te jo ehtineet testaamaan näitä Baby Lips uutuuksia? 

Ihanaa illan jatkoa ja huomista päivää kaikille!❤︎

XX Reetta



4 comments:

  1. Noi kynät jäi meikkipussiin.❤

    ReplyDelete
  2. Mistä bongasit noi uudet huulivoiteet? :) itse oon niitä ettiny joka paikasta mutta on joko jo loppu tai ei oo tullu viel myyntiin ilmeisesti :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sain Baby Lipsit testiin blogin kautta ja tiedotteessa luki, että ne olisivat kaupoissa tammikuun aikana.
      Toivottavasti jostain onnistuisit bongaamaan! :)

      Delete

« »
Instagram @Reetta_e





Layout by Julia E / Header by Mari H.

Powered by Blogger.