FESTIVAL OUTFIT

November 13, 2016

Tiedän, on talvi ja kylmä, eikä siihen oikein sovi festarit saatika festariasut. Mutta eilen tuntui taas hetken kesälle. Syy siihen oli musiikki. Olin Sannin keikalla Liisan, Iidan ja Katariinan kanssa täällä Salossa. Ja niistä keikan biiseistä tuli mieleen kesän Ruisrock. Aloin tänään selailemaan kesällä otettuja kuvia ja löysin Ruississa napatut asukuvat, jotka olen ihan totaalisesti unohtanut julkaista.

Vaikka ulkona sataa just nyt räntää, niin uhmaan säätä ja heitän kehiin asukuvat supermineillä shortseilla. Tällä hetkellä oon ihan innoissani kaikesta jouluun liittyvästä, mutta kyllä kesä on aina se vuodenaika, jota kaipaan. Se energian määrä minkä siitä auringosta saa on jotain sellaista mitä pimeänä marraskuuna todellakin ikävöi. Onneksi on olemassa ihania tyttöjä, joiden seurasta saa sellaista positiivista energiaa, joka semisti pärjää sille puuttuvalle auringon tuomalle energialle.

Kiitos tytöille eilisestä!❤︎
Ja kivaa sunnuntaita kaikille!❤︎

XX Reetta

  



Kuvat: Emilia / MUTSIS ON

Sunnies, Karl Lagerfeld

Earrings, H&M

Kimono, Zara

Top, Gina Tricot

Denim Shorts, Bik Bok

Biker Boots, Bianco (gifted)

4 comments:

  1. Joo, mulle tuli just nyt ikävä kesää, festareita ja sitä kaikkee fiilistä siellä:D Ihana festarilook! ♥

    ReplyDelete
  2. Kesä on myös mun lempi vuodenaika ja varmaa aika monen :) ei siis haittaa yhtään katella kesäisiä kuvia! Mä olin myös ruississa viime kesänä ja laitoin siitä viikonlopusta kuvan muutama päivä sitten instagramiin, en mitenkään ikävöi kesää ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tää pimeys onneksi saa muutkin kaipaamaan kesää niin en oo ihan alone näiden kesäkuvien ja haaveiden kanssa! :D

      Kivaa viikon jatkoa sinulle! <3

      Delete

« »
Instagram @Reetta_e





Layout by Julia E / Header by Mari H.

Powered by Blogger.