Outfit before summer

July 1, 2015

Sunnuntaina alkanut kesä saa tämän mun viime viikolla kuvatun asun näyttämään naurettavalta, mutta silloin oikeasti oli ihan pirun kylmä. Tuskin kuitenkaan neljä lämmintä päivää on saanut kenenkään aivoja täysin unohtamaan sitä ei niin kesäistä kesäkuuta. Palelen helposti niin valitettavasti mun kesäkuun lookkiin kuului lähes jokaisena päivänä Acnen huivi. Enpä ihan heti vastaavaa muista. Toivottavasti tältä kesältä ei vastaavia asukuvia enää tule.

Ennen shortsien päälle laittoa pitäisi kuitenkin saada edes vähän väriä pintaan. Punaiset laikkuni, muistutuksena sunnuntaista, alkavat pikkuhiljaa vaaleta, joten otan ruskettumisen kanssa uuden yrityksen sitten viikonloppuna.

Olen muuten alkanut odottamaan lomaani ihan älyttömästi. Huomaan sen jo siitä, että olen alkanut pukeutumaan taas enemmän niihin vaatteisiin, joita aiemmilta kesälomamatkoiltani olen ostanut. Yksi lemppari merkkini on Oysho ja siihen kauppaan olen päässyt viimeeksi viime vuoden elokuussa. Oyshon suloiset vaatteet ovat yllättäneet minut myös laadukkuudellaan, sillä mitään kalliita ne eivät ole. Juhannuksen asukuvissa mulla oli päällä merkin teddy bear huppari ja näissä kuvissa päällä oleva sydänneule on Oyshosta.

Suloisen neuleen myötä toivotankin sydämellistä keskiviikon jatkoa teille ihanille! ♥








Kuvat: Maija

Sunnies, Gina Tricot / Biker jacket, H&M / Knitwear, Oysho / Scarf, Acne

Bag, Mulberry / Ripped Jeans, H&M / Shoes, H&M

SEURAA BLOGIANI: BLOGLOVIN | FACEBOOK | INSTAGRAM

6 comments:

« »
Instagram @Reetta_e





Layout by Julia E / Header by Mari H.

Powered by Blogger.