Something new from Victoria's Secret

April 11, 2015

Olen ollut Victoria's Secret fani jo vuosia. Vasta viimeisen pari vuoden aikana on sarjan myynti yleistynyt lentokentillä, laivoilla ja myös omia liikkeitä on avattu Jenkkilän ulkopuolelle. Ennen tätä aikaa olen ehtinytkin tekemään useita tilauksia VS:n nettisivuilta, koska parhaat alushousut ever vaan löytyy tältä sarjalta. Olen koukuttunut koko konseptiin, se vaan on täydellinen kokonaisuus ja kaikki on niin kaunista liikkeen paperikasseista alkaen.


En ole tehnyt vuoteen tilausta VS:n nettikaupasta, koska jo sinne itseni klikkaaminen aiheuttaa suunnatonta materiahimoa, eli rahanmenoa. Olen ottanut tämän vuoden tavoitteeksi kaappieni totaalisen siivoamisen, jonka aloitin isosti jo tammikuussa ottamalla kirppispöydän kolmeksi viikoksi. Eli siksi myös uudet Victoria's Secret tilaukset on kielletty, kunnes saan kaapit parempaan järjestykseen. Kiinnostaisiko teitä muuten pienimuotoinen blogikirppis täällä blogin puolella?


Mutta palataanpa niihin VS:n paperikasseihin. Sillä minulla on käynyt hirmuinen tuuri kun olen saanut tänä vuonna kaksi tuliaista sellaiseen pakattuna. Toisen sain siskoltani, näette sen huomisessa postauksessa, ja toisen sain kummitädiltäni. Kiitos vielä molemmille!♥


SAMSUNG CSC


Pitsiin pukeutunut Victoria's Secretin meikkupussi on mielestäni supertyylikäs. Minulla on tällä hetkellä käytössä pari vuotta sitten hankittu VS:n meikkipussi ja se on täysin ehjä edelleen. Voin siis lämpimästi suositella sarjan meikkipusseja paitsi ulkonäön, myös laadun vuoksi.

Mitäs te tykkäätte tästä uudesta tulokkaasta? Entä Victoria's Secretistä yleisesti?


Suloisia päiviä kaikille! ♥


SAMSUNG CSC



SEURAA BLOGIANI: BLOGLOVIN | FACEBOOK | BLOGILISTA |INSTAGRAM

6 comments:

  1. Mulla on syvä rakkaussuhde Victoria's secretiin! Niin kuin sanot, tykkään kans koko konseptista, ihan kaikesta! Voisin hengailla siellä myymälässä ikuisuuden. Siks ootankin et pääsisin johonkin reissuun, josta löytyisi VS. Love it <3

    ReplyDelete
  2. Voi vitsit kuinka ihana tuo meikkipussi on! Mulla on tollainen samanlainen, mutta leopardikuvioisema ja voin kyllä suositella <3 Mä puntaroin noiden kahdem välillä, kun ne on sen verran hinnakkaita mun mielestä, niin en viittinyt kahta ostaa.. Kummatkin ovat mun mielestä niin ihania! Ja vielä kysymys, tilaatko ihan sieltä victorias secretin nettisivuilta, ja onko tullut tullimaksua? Ja jos ei, niin tilaatko kerralla vain tietyllä hinnalla tms.? :) Se kun on myös aika hinnakasta aina vain matkustaa jonnekkin, että pääsee VSn liikkeeseen ;)

    ReplyDelete
  3. Aivan ihana meikkipussi! Ja mä oon kyllä myös ihan rakastunut VS:ään ihan yleisesti, itse asiassa just ostin ensimmäiset alushousut kyseiseltä merkiltä kun aiemmin oon omistanut vaan kosmetiikkaa, puhelimen kuoria yms :)

    ReplyDelete
  4. Hei älä muuta sano, se liikkeiden tunnelma on niin ihana!! <3
    No kuule, menemällä Viking Gracelle pääset tunnelmaan kun siellä on se pieni VS liike. :)

    ReplyDelete
  5. Oi, ihana kuulla! <3

    No tiiätkö, joskus olen saanut paketin kotiin asti ilman mitään tulleja, mutta se on ollut vain tuuria ja nykyään ei edes ole mahdollista näin käydä. Tullausraja on niin minimaalisen pieni, että ilman tullimaksuja ei pysty tilaamaan tuolta varmaan mitään, koska postikulutkin maksaa jonkun verran. Itse olenkin aina tehnyt niin, että tilaan kerralla paljon niin pääsee helpommalla. VS on tehnyt tullaamisen nykyään niinkin helpoksi, että kun olet tilauksen tehnyt niin parin päivän sisällä saat sähköpostiisi linkin, jonka kautta voit maksaa tullimaksun. Sen maksettuasi paketti jatkaa matkaa ja tulee suoraan ovellesi.

    Noin 200€ tilauksessa tullimaksu oli muistaakseni 40€ paikkeilla. Mistään älyttömistä summista ei siis puhuta ja VS:n omilla nettisivuilla tuotteet ovat kuitenkin paljon halvempia kuin vaikka lentokentillä.

    Visa Electronilla ei voi tilata, mutta kaikki muut kortit kelpaavat sivuilla maksuvälineenä. Mukavia shoppailuja! ;)

    ReplyDelete
  6. Ihanaa kun meitä VS tiimiläisiä on niin paljon, hih! <3
    Mitäs olet niistä alushousuista tykännyt? :)

    ReplyDelete

« »
Instagram @Reetta_e





Layout by Julia E / Header by Mari H.

Powered by Blogger.