Sinisen lumoissa

September 14, 2013

Kun katsoo ulos ei todellakaan uskoisi, että ollaan lähestulkoon syyskuun puolivälissä. Ulkona tarkenee sandaaleilla ja paljailla säärillä edelleen. Tämä kesä on ollut uskomattoman lämmin ja pitkä.
Siksi ei olekaan yhtään liian myöhäistä julkaista näitä elokuun alussa otettuja asukuvia, jotka täysin olin unohtanut. On kiva tehdä löytöjä muistikortin kätköistä.
Kuvat otettiin perjantaina, jolloin minun ja Tomin yhteinen kesäloma starttasi. En tajua, että miten siitä voi olla jo niin monta viikkoa aikaa.

Näiden viikkojen aikana olen pikkuhiljaa aloittanut kesästä luopumisen. Kesäinen rakkaus sinisen eri sävyihin on vaihtunut murretun vihreän, viininpunaisen ja mustan yhdistelmiin.

Hankin tuon sinisen maksihameen keväällä Kreetan reissulta ja käytin sitä kuluneena kesänä todella paljon. Se on ensimmäinen hankkimani maksihame. Maksihame on mielestäni aika haastava vaatekappale. Sen kanssa on vaikea löytää hyvää yhdistelmää niin, että ei näyttäisi vuoren kokoiselta. Tai tällaisen fiiliksen minä ainakin tuosta vaatekappaleesta ja lukuisista sovitetuista yhdistelmistä olen saanut. Olen hankkinut syksyyn, yllätysyllätys, murretun vihreän maksihameen halkioilla, jonka käytöstä haaveilen biker bootsien kanssa. Mahtaakohan olla yhtään toimiva yhdistelmä?

Näistä sinisen hetken kuvista kiitos menee rakkaalle soulmatelle. <3










Farkkuliivi, Stradivarius
Toppi, H&M
Rannekorut, Aldo & lahja ystävältä
Sormukset, Bershka
Maksihame, Stradivarius
Kengät, Vagabond

2 comments:

  1. Voi se vaikka ollakin, kun hameessa on kerran halkio. Itse yhdistin keväällä maksin vastaavien kenkien kanssa, mutta se ei kyllä toiminut. Pönäkät kärjet vaan paisto jotenkin tyhmäsi :D Toivottavasti sulla onnistuu paremmin! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No just ton oon kanssa mielessäni kuvitellut tapahtuvan! Mutta täytyy testata, ei sitä muuten voi olla satavarma! :D

      Delete

« »
Instagram @Reetta_e





Layout by Julia E / Header by Mari H.

Powered by Blogger.