#BFAB outfit 45min unien jälkeen

September 16, 2013

Viimein olen saanut aloitettua urakkaa Köpis viikonlopun kuvien osalta.
Valmistauduin reissuun käymällä kampaajalla, fiksauttamassa ripset ja tekemällä itselleni uudet kynnet.
Olen ihan rakastunut hiusten uuteen, entistä vaaleampaan, ilmeeseen.  <3
Huomaako kukaan muu eroa?
Vaikka olin kaiken itselleni tärkeän saanut fiksattua kuntoon ja koko perjantai oli varattu pakkaamiselle ja nukkumiselle, havahduin taas samasta tilanteesta - kello on 22.00 ja matkalaukussa on vain vaihto alusvaatteet pakattuna. Sanoin hyvästit yöunille. Äiti tuli hakemaan minut lentokentälle menevään bussiin klo.2.30. Tsemppasin pakkaamisen kanssa ja ehdin nukkua 45 minuuttia. Ainakin olin pakannut tarpeeksi mukaan, sillä sain reissusta saldoksi viidet asukuvat - aika hyvin kolmen päivän reissulta.

Matka starttasi jännittyneissä ja väsyneissä tunnelmissa, mutta kummasti sitä piristyi kun kurvasimme terminaalista Hiltonin aulaan ja näimme oman vastaanottotiskimme. Näissä asukuvissa näkyvä kangaskassi oli osa tervetuloa -lahjaamme. Olen hiljalleen päässyt sisään tuohon army-kuosiin. Kassia tulee varmasti käytettyä jatkossakin.

Jokainen tietää mitä puuttuvat yöunet tekee ihmiselle - jäätävän turvotuksen. Koitin meikin avulla näyttää edes vähän pirteämmältä ja musta, se niin oli paras ystäväni tuona lauantaina.
Olin ihan varma, että tämä asu ei tule koskaan päätymään blogiini, koska näyttäisin kuvissa varmasti silmäpussimonsterilta.
En tiedä mitä taikoja ihana Maria on kuvia ottaessaa tehnyt, mutta olen enemmän kuin varma että hän on idolini viimeistään tämän reissun jälkeen. Kiitos, että olen saanut tutustua sinuun! <3









Huulipuna, MAC
Kaulakoru, Zara
Takki, Gina Tricot
Toppi & Farkut, COS
Kynnet, Bio Sculpture / Sormukset, Weekday
Rannekorut alhaalta ylöspäin, Mulberry, Aldo, H&M
Kengät & kangaskassi, Bianco (saatu)

4 comments:

« »
Instagram @Reetta_e





Layout by Julia E / Header by Mari H.

Powered by Blogger.