Zaran rakkaushame

July 11, 2013

Olin toukokuussa vakaasti päättänyt, että en osta mitään ennen Kreetan reissua. Kävin kuitenkin Turussa lahjaostoksilla ennen äitienpäivää ja sitten näin sen samaan aikaan soulmateni kanssa: täydellinen minihame.
Varmaan kaikki jo arvasivatkin, että pakkohan se oli ostaa.
Olen aina tykännyt minihameista. Pitkänä ihmisenä joudun lähes aina alaosia sovittaessa miettimään: kuulukohan tämän helman olla maahan asti vai nilkkoihin, kuulukohan näiden housujen olla täyspitkät tai paljastaa nilkkani... Minihameen kohdalla ei koskaan tarvitse miettiä moista, se on sopivan lyhyt aina.

Olen ehtinyt hametta useamman kerran jo käyttämään ja valitsinkin sen päälleni kesäkuun alussa olleille terassikemuille. Nämä kuvat on otettu silloin.
Hame on ihanan jämäkkää kangasta, eikä se hinaudu yhtään ylöspäin kävellessä.
Olen muuten aina ihmetellyt sitä, että Zarassa yläosat maksavat helposti sen 59€, mutta alaosat ovat lähes aina 39€.

Hurahtamiseni sinisen erilaisiin sävyihin näkyy hyvin näissäkin kuvissa. Parhain ja rakkain asia näissä kuvissa on vanhemmiltani lainattu, itseänikin vanhempi,  Fjällrävenin täydelliseksi kulunut reppu. <3
Kuvista kiitos juhlissa olleelle ystävälleni.













Reppu, Fjällräven / Farkkupaita, H&M 
Farkkuliivi & Toppi, Stradivarius
Minihame, Zara / Kengät, Vagabond
Sormukset, Bershka / Valkoinen ja keltainen rannekoru ovat matkamuisto Haniasta
Niittirannekoru, Aldo

7 comments:

  1. Nätti hamonen :)

    Mä haluan tuollaisen MUUMITALON!!

    ReplyDelete
  2. Jos toi ei ole rakkaushame niin ei mikään! Toi hame on aivan mieletön <3

    ReplyDelete
  3. Ps. Niin ne ''lupaukset'' ostolakosta aina sortuu kun näkee jotain mikä aiheuttaa rakkautta ensi silmäyksellä. Mulle käy melkein aina näin Zarassa. Onneksi olen sopinut itseni kanssa, että siellä saa käydä vain ja ainoastaan palkkapäivänä! Diilit toimii jos niissä on jotain hyvää :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos kovasti Terhi! <3

      Toi on niiiin totta, Zara on todella vaarallinen paikka! :D
      Mun kukkaron onneksi lähin Zara on Turussa.
      Eikä siellä ihan liian usein tule käytyä. Mutta aleihin kyllä ihan vahingossa eksyin pari viikkoa sitten.. :D
      Sun diili on kyllä toimivan kuuloinen! :)
      Tajusin, että mulle toi ei toimis - yrittäjällä kun on minipalkkapäivä kaikkina arkipäivinä jos on vaan töissä ollut viitenä päivänä viikossa. :D

      Delete
  4. Voi että, aivan ihana hame! :)

    ReplyDelete

« »
Instagram @Reetta_e





Layout by Julia E / Header by Mari H.

Powered by Blogger.