Viikonloppu Tukholmassa

July 6, 2013


Starttasin bussilla kohti lentokenttää klo.4.50 perjantai aamuna.
Blogiani kauan seuranneet tietävät tämän lukemattakin - pakkaamisen aloittaminen meni taas niin viime tippaan, että ehdin nukkua vain kaksi tuntia.
Vaatteidenkin pesu jäi niin viime tippaan, että ripustelin parit vaatteet ystäväni luona kuivumaan.
Puolustuksen sanana sanon sen, että olin vielä torstainakin töissä.


Lentokentällä olin melkein 3h ennen lennon lähtöä, mutta en kyllä yhtään turhaan. Finnairilla oli järkyttävät jonot. 
Koska olin ajoissa ehdin siitä huolimatta nauttimaan ihanan aamiaisen aina niin parhaalle starbucksille. <3 
Olen elämäni aikana vain kerran saanut nimeni oikein frappuccino mukiin juuri kentän starbucksilla. Yleensä olen ulkomailla Riitta, mutta tänään olin Suomessa REEHO, anteeksi mitä? :D Hyvin siis osasi kassan SUOMALAINEN tyttö kirjoittaa.


Ehdin myös kentällä tiputtamaan rannekoruni vessanpönttöön. Saa nähdä mitä muuta tällä reissulla vielä tapahtuu - harvoin se vain yhteen juttuun jää.

Selvisin kuitenkin perille eksymättä ja ilmastointiteipillä paikattu matkalaukkukin tuli ruumasta yhtenä kappaleena - ei siitä laukusta sen enempää. :D

Meidän on ystäväni kanssa jokaisella reissullani pitänyt käydä syömässä Vapianossa ja tänään viimein sinne menimme. En ole missään muussakaan maassa Vapianossa käynyt. Tykkäsin kyllä kovasti ja valitsemani tonnikalasalaatti oli älyttömän herkullista


Bongasin muuten keskiviikkona Lindexin alesta ihanan Holly & White maksimekon alle 10€. Olen raidallista maksimekkoa etsinyt ja tästä on kyllä tullut ihan lemppari samantien. <3
Ehkä koon pienempi olisi ollut vielä parempi, mutta kokoja ei ollut. Sopivan rennot vaatteet ovat onneksi mieleeni. 




Ihanaa viikonloppua kaikille! <3

Ps. Tein tämän postauksen kännykällä, toivottavasti rivivälit on edes jotenkin kohdillaan. 

11 comments:

  1. Haha, ei se nyt iha putkeen menny :D

    Mutta sun tukka on aivan ihana!! Onko sulla pidennykset?

    ReplyDelete
    Replies
    1. No älä muuta sano! :D Nyt oon kuitenkin takas kotona ja yhtenä kappaleena ja muutamalla superrakkulalla varustettuna - ei vissiin olis kannattanu bailata koko iltaa uusilla kengillä... :D

      Kiitos kovasti! <3 Nyt mulla ei ole enää muutamaan vuoteen ollut pidennyksiä, eli kaikki on omaa tukkaa. :)

      Delete
  2. Onpas ihana toi raidallinen maksimekko! Jennalla oli viikonloppuna päällä harmaa maksihame ja ihastuin siihen(kin), tarttisin jonkun arkeen sopivan maksimekon (tai -hameen).. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos Riikka! <3
      Tarviit kyllä nyt selkeesti jotain maksia - tsemppiä etsintään! :D

      Delete
  3. Löysitkö reissullasi sen mekon? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. En löytänyt! :( Kävin kyllä muutamankin jättihennesin siellä kiertämässä, mutta ei niin ei.
      Olen päättänyt luovuttaa sen suhteen - jotenkin on jo ajatukset siiryneet syksyisiin vaatteisiin ja niitä jo vähän reissustakin hankin. :)

      Delete
  4. Hö, onpas kummallista. Ehkä sitä sitten tosiaan valmistettiin vain yksi kuvaa varten :D
    Voih, syksy.. Mä taas en millään halua ajatellakaan syksyä, hrrr! Vaatekaupoissa käyntikin ahdistaa tähän aikaan kesästä. Tuntuu nimittäin, että tässä vaiheessa on vain tummia syysvaatteita ja niiden vaihtoehtoina alerekkejä täynnä rytkyjä, jotka eivät ole kelvanneet kenellekään :P
    Aiotko muuten esitellä Indietorilta tekemiäsi löytöjä :) Olisi kiva nähdä, mitä bongasit!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hih, nyt sitä olisi H&M:n verkkokaupassa :)
      http://www.hm.com/fi/product/14653?article=14653-B#article=14653-B
      Taitaa tosin olla enää M- ja L-kokoja jäljellä..

      Delete
    2. Haha, hetken jo luulin kanssa niin, mutta onneksi mekko on olemassa!! <3 Kiitos ihan älyttömästi tosta linkistä!! <3
      Kävin eilen illalla silmät ristissä mailissa ja kahdessa minuutissa oli mekon tilaus tehty! :D Oli siinä kohtaa jäljellä ainoastaan L-kokoa, mutta tuskin se mikään yli-iso on. Henkkiksen koot on kuitenkin aika pieniä yleensä. Ja jos on iso, vien ompelijalle!! :D
      Tuhnnet kiitokset sulle, ilman sinua, ei mekko olisi nyt matkalla luokseni!! <3
      Tilasitko muuten sen itsekin? :)

      Älä muuta sano, tuntuu kamalalta ajatella, että syyskuu on käynnissä parin kuukauden päästä.
      MUTTA, olen jo nyt vaatekriisissä sen Köpiksen reissun suhteen niin siksi olen koittanut bongailla jo hyvissä ajoin syksyyn sopivia vaatteita! :D
      Kesävaatteita vähän turha enää hankkia, kun tuntuu ettei ehdi nykyisiäkään käyttämään niin paljon kuin haluaisi. Miksi suomen kesä ei voi olla puolen vuoden mittainen!?

      Hei joo, ehdottomasti esittelen ne heti kun saan sen väriset koneelliset pyykkiä pestyä! :) Yhden topin jo ehdin pestä ennen Tukholmaa ja se on kyllä niin kiva. Mutta tietty unohtui reisusssa aikalailla valokuvaaminen. Joten vähintään henkarikuva esittely tulossa kaikista.

      Delete
    3. Jes, mahtavaa, että se on tulossa sulle!! :)

      Mä en tilannut sitä. Luulen, että M olisi ollut mun makuun turhan löysä. Ja pelkään myös aina netistä maksimekkoja tilatessani, että ovatkin liian lyhyitä. Tykkään, että maksimekko olisi oikeasti ihan alas asti, ja jotain 174-senttisenä löydän useimmiten ainoastaan liian lyhyitä :/

      Mutta toivotaan, että mekko on sulle just passeli, tai ainakin ompelija loihtii siitä sellaisen :) Tosi kiva, että saatoin olla avuksi :)

      Kirppispostausta (ja no, ehkä kuitenkin vähän sitä syksyäkin) odotellessa!

      Delete
    4. Olen itsekin 178cm niin liian pitkää mekkoa on ainakin täysin mahdoton löytää! Mutta peukut pystyyn ettei toi oo mikään polvimittainen! :D

      Mulla starttasi juuri vapaa viikonloppu, jes, niin ehdin sitä pyykkiäkin sitten pesemään ja kuvia napsimaan. :D
      Sunnuntaina oon itse menossa myymään kirppikselle, kivaa. :)

      Delete

« »
Instagram @Reetta_e





Layout by Julia E / Header by Mari H.

Powered by Blogger.