Visiitti Skanssin Bik Bokkiin

March 7, 2013

Olen maininnut muutaman linkin kautta blogini FB-sivuilla Skanssiin avattavasta Bik Bokista. Blogin puolella olen Bik Bokista kirjoitellut muutenkin, koska olen tykännyt ketjun vaatteista jo kauan.

Marraskuussa aukesi Suomen ensimmäiset Bikkiksen myymälät ja Helsingin Kampin liikkeessä olen pari kertaa käynytkin. Liikkeen valikoima ja ahtaus ei ole tehnyt vaikutusta, siksi odotinkin mielenkiinnolla, että millaisena liike avautuu Skanssissa.

Viikko sitten torstaina Bik Bok avattiin Skanssiin, jonne hurauttaa motaria pitkin todella vaivattomasti Salosta. Avajaisia vietettiin torstaista sunnuntaihin ja näinä päivinä koko liikkeen valikoima oli -30%. Pakkohan sinne oli päästä heti torstaina. Liike oli isompi kuin osasin odottaa ja tuotteet olivat kivasti esillä. Ihania keväisia juttuja olisi ollut tarjolla vaikka ja kuinka, mutta pysyin tiukkana ja valitsin kaksi juttua, jotka olivat jotain erilaista mitä kaapistani ei vielä löydy. Hyvänä apuna itsehillintään huikeasta alesta huolimatta toimi päivittäin ajatuksissa pyörivä miniloma Tallinnassa.

Olin jo päättänyt, etten tekisi tätä postausta vaan esittelisin vaatteet keväämmällä kun ne pääsevät käyttöön asti, mutta eräs ihana vaati tunnustuksia hankinnoistani ja koska en osannut oikein selittää niin lupasin tehdä postauksen selvennyksen vuoksi. :D

Olen jo luvannut julkisesti, että en koskaan tule pukeutumaan näihin pelkästään. Samaan aikaan ne kyllä voi laittaa päälle, mutta esim. läpikuultava kauluspaita olisi aika hyvä valinta pehmentämään kokonaisuutta.

Kauhean avajaiskiireen keskellä ihana myyjä ehti kassalla jutustelemaan ja kertoi, että Hansan Kultatalon puolelle on myös tulossa muistaakseni kesäkuussa Bik Bokin liike.
Vaikka ruuhka oli valtava, olivat myyjät ihan huippuja. Sovituskoppiin jonottaessa keskustelin toisen myyjän kanssa huulipunista.
On muuten jännä, miten lyhyen ajan sisällä jo kahdessa liikkeessä olen saanut kehuja oranssista huulipunastani. Olen jäänyt oranssiin aika pahasti koukkuun ja ensi viikon missio olisikin löytää oikein kirkkaan värinen oranssi huulipuna mattana. Yhden hyvän vinkin etsinnän suhteen olen jo saanutkin.
Lisää vinkkejä saa mieluusti jättää kommenttiboksiin, jos jossain olette mattaa ja vahvan väristä oranssia huulipunaa nähneet.

Nyt lopetan tämän selittämisen ja menen itse asiaan - niihin kuviin. Pakko vielä mainita, että olen enemmän kuin rakastunut noihin farkkushortseihin, ne on vaan niin täydelliset niitteineen ja muine yksityiskohtineen. <3







 

7 comments:

  1. Ei piru! Varsinkin tuo toppi on mahtava. TYKSIN! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tyksin vai kenties yksin? :D
      EN LAITA! :D
      Noita toppeja näin jo helmikuun alussa Kampin Bik Bokissa, et mee hakemaan niin voit sit käyttää sitä ihan yksinään! :D

      Delete
    2. Pakko vielä lisätä, että siinä kohtaa mut voi viedä Tyksiin johonkin silmäleikkaukseen jos kuljen julkisesti vain tuo toppi yläosana! :D

      Delete
  2. Niiin siistit shortsit :) Ja on toi toppikin, en kyllä pelkäästään sitä käyttäis :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos! :) Oon kyllä niin täpinöissäni noista shortseista! Joo, olen ihan samoilla linjoilla. Jonkun toisen paidan alla niin et näkyy sopivasti sieltä. :)

      Delete
  3. Mun on pakko myös tulla kehumaan, noi shortsit on niin täydelliset! Ja tavallaan toi toppi vois sopia esim. korkeavyötäröisten housujen (tai shorstien) ja vaikka farkkupaidan kanssa ihan yksinkin..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos!! <3 Totta, mutta olen niin pitkä, että mikään ei ole niin korkeavyötäröinen, että yhdistelmä toimisi. :/ Mutta jos olisin lyhyempi ja sirompi niin ehdottomasti käyttäisin noin.
      Nyt vaan pidän peukkuja, että saan ton otettua käyttöön keväällä, enkä jänistä siinä kohtaa! :D

      Delete

« »
Instagram @Reetta_e





Layout by Julia E / Header by Mari H.

Powered by Blogger.