HOLIDAY

December 23, 2016

Hiljaista, sitä blogissa on ollut viime kuukausina. Olen tehnyt töitä jotenkin todella paljon ja tiedostanut sen, että aika ja energia ei vaan riitä kaikkeen. Siksi töiden sijaan olen karsinut koneella olo ajastani. Päätös on ollut hyvä, mutta samalla olen kuitenkin ikävöinyt aktiivisempaa bloggaustahtiani valtavasti. Olen myös kauhistellut kuvavuorta, joka on muistikortilleni salakavalasti kertynyt. Kuvapainotteisia postauksia onkin siis varmasti luvassa, vaikkei aika suurempaan tarinointiin riittäisikään. 

Olenko ihan väärässä sen suhteen, että tekstiä enemmän juuri ne kuvat kiinnostavat yleisestikin teitä enemmän? Itse ainakin sorrun usein siihen, että tsekkaan blogeista kauniita kuvia, mutta tekstejä en välttämättä ehdi edes lukemaan. 

Mutta jes, nyt mulla on ihan oikea joululoma. Olen saanut rauhassa hoitaa viimeiset jouluostokset ja viime yön vietin paketteja tehden. Joulufiilis oli niin kohdillaan, etten malttanut mennä nukkumaan. Nyt joulu on valmis, mutta veikkaanpa että tänäänkin tulee valvottua. Harmi kun tähän aikaan vuodesta ei ole sitä loputonta valoisaa aikaa. Bongasin meinaan Hemtexistä maailman suloisimman taljan ja nyt tietty haluaisin kuvata sen kanssa ihan vaan kaikkea mahdollista, koska se on niin kiva tausta vaikkapa kosmetiikalle. 

Kun postauksen aiheena on loma, niin tunnustampa tässä kohtaa, että seuraavakin loma on jo tiedossa ja se on heti tammikuussa. Suuntaan viikoksi ystäväni luokse Berliiniin. Vaikka siellä nyt tapahtuikin ihan järkyttävä asia ennen joulua, niin odotan silti reissuani ihan hirmuisesti. En meinaan ole käynyt Berliinissä koskaan ennen. 

Ihanaa joululomaa kaikille, jotka sellaisesta saavat nyt nauttia ja palataan vielä huomenna!❤︎

XX Reetta 


Kuva: Siina Leppä

No comments:

Post a Comment

« »
Instagram @Reetta_e





Layout by Julia E / Header by Mari H.

Powered by Blogger.