Onnea 3-vuotiaalle!

March 9, 2015

Eilinen vierähti äidin synttäreitä ja naistenpäivää juhlien, siksi ihan unohdin tehdä suunnittelemani postauksen loppuun illalla. Aamulla perus maanantain tapaan kiidin töihin, mutta kerrankin ei väsyttänyt - KEVÄT niin on täällä!


Niin paljon kuin olen siitä kevään, kesän ja auringon kaipuusta täällä puhunut niin tuntui aika mahtavalle, että juuri tänään kun pikkuinen blogilapsoseni täytti 3 vuotta, niin samana päivänä saapui myös kevät. Kolme vuotta on pitkä aika, mutta en edes ole tajunnut sen kulumista. Niin kivaa tämä blogin kirjoittelu on ollut. Toivottavasti se bloggaamisen tuoma hyvä mieli on välittynyt teille asti?


SAMSUNG CSC


Blogi on minulle se paikka, jossa voin rauhoittua arjen hektisyydestä. Nautin siitä vapaudesta, jonka blogi minulle antaa. Voin höpötellä mistä haluan ja hehkuttaa innostustani muodin uusista tuulista ilman, että tunnen oloni turhamaiseksi. Jokaisella täytyy olla se jokin kanava rentoutumiseen tämän kiireisen ja ihmisiä kuormittavan arjen keskellä, itselleni olen löytänyt sen kanavan tietokoneen näppäimistöstä bloggaamisen muodossa.


Olen onnellinen siitä, että olen blogin kautta tutustunut niin upeisiin ihmisiin. Olen päässyt mukaan tapahtumiin, joista en ole osannut edes haaveilla. Tunnen suurta kiitollisuutta myös siitä, että olen päässyt blogini kanssa eteenpäin. Muutto Bellablogeihin oli niin uskomaton juttu, etten meinannut uskoa sitä todeksi millään.


Mutta uskomattomin juttu olette te ihanat lukijat, jotka teette tästä blogista sellaisen paikan, että tänne on aina niin ihana tulla. En osaa sanoa muuta kuin KIITOS! ♥


Olen joitakin kertoja häkeltynyt ihan kunnolla, kun joku teistä on ihan livenä tullut kertomaan lukevansa blogiani. Vaikka en ole meinannut saada sanaa suustani niin kyllä minulle ehdottomasti saa aina tulla juttelemaan - tiedä vaikka joskus osaisin ihan kokonaisen lauseen muodostaa vastaukseksi.


Mukavaa uutta viikkoa kaikille! ♥


SAMSUNG CSC


SEURAA BLOGIANI: BLOGLOVIN | FACEBOOK | BLOGILISTA |INSTAGRAM

10 comments:

  1. Paljon onnea ihanalle blogille! :)

    ReplyDelete
  2. Oikein paljon onnee 3-vuotiaalle! <3 Mukava on ollut olla blogisi seuraajana siis jo puolet sen olemassaoloajasta! Herkullinen kuva muuten, iski kauhee nälkä ;)

    ReplyDelete
  3. Onnea taaperoikäiselle, ihanalle ja inspiroivalle blogille! <3

    ReplyDelete
  4. Onnea 3-vuotiaalle, on kiva lukea selväsanaista nuortanaista

    ReplyDelete
  5. Kiitos kovasti Hanna ja ihana kuulla, että olet jo niin kauan ollut matkassa mukana! <3

    ReplyDelete
  6. Voi miten suloiseta tuo taaperoikäinen kuulostaakaan! <3
    Kiitos kovasti kauniista sanoistasi ihana Noora! <3

    ReplyDelete

« »
Instagram @Reetta_e





Layout by Julia E / Header by Mari H.

Powered by Blogger.